\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 11:09 on tuokin kans kirjoitti:
on täällä mahdottomia 1-vuotiaita! miten se arki sujuu kun kaupassa käyminen on noin hankalaa!!!???
onko meillä mitään rotia alkaa neuvomaan ap:tä? eihän me tiedetä oikeesti mimmonen hänen puoltoistavuotiaansa on silloin kun EI ISTU niissä kärryissä joita inhoaa
eli siis, ei se arki kärryissä kiukuttelevan lapsen kanssa automaattisesti ole hankalaa, vaikka kaupassakäynti saattaisi sitä ollakin.
ja jos lapsi ei tykkää rattaista niin minkä sille voi? minä oon samaa mieltä kun ap, että istukoon sen aikaa rattaissa että saa ne ostokset tehtyä (varsinkin jos on kiire), koska sen vähemmän aikaa joutuu sitten niissä istumaan mitä nopeammin äiti pääsee keräämään ostokset ja kassan kautta ulos.
ja ei, en ole nuori äiti. mutta mulla on kyllä 3 kk:n ikäinen vauva joka välillä kans herää kaupassa siihen että kappas vain, liike loppui, nyt huutamaan. ja siihen huutoon ei sitten auta mikään. ja ei, en todellakaan ala nostamaan vauvaa syliini ja tökkimään vaunuja joissa ostoskori keikkuu, yhdellä kädellä. rauhoittelen vauvan (tarvittaessa sylissäni) ja jatkan ostoksien tekoa. ja jos huutaa niin sitten huutaa. kassan jälkeen on mahikset sitte ottaa syliin ja vaikka kävellä kotiin lapsi kainalossa ja yhdelläkädellä vaunuja pukaten.
ja aivan sama mulle kuka tässäkin nyt alkaa neuvomaan. jokainen äiti tekee omat ratkaisunsa. empä ole kuullu että kukaan lapsi olis saanu traumoja siitä että on hetken aikaa rattaissa tai vaunuissa huutanut.