Joo tiedän että jotkut kattoo pitkään kun tuo lapsi huutaa rattaissa ja miettii että miks en ota pois tai syliin, kukaan ei vaan tajua että mun on tehtävä ostokseni :kieh:
kaupassa se tiputtais ja hajottais kaiken jos antaisin siellä juosta :/
ei siitä tulis mitään, olisin koko päivän siellä.
Eikö joku emäntä tullu inisemään että mikset ota sitä lasta pois sieltä rattaista, aina kun lapsi itkee niin sillä on joku hätänä.
TIEDÄN!
Vielä tuli uudestaan että etkö nyt tajua vai pitääkö muiden tähän puuttua.
Sillon otti ohraleipä ja sanoin että tee nyt j.umalauta ne omat ostokses ja lähe menee. :kieh:
Vielä vinkuu jotain mennessään \|O
Tuo lapsi nyt sattumoisin tuppaa noissa rattaissa kitiseen ja jos alan siihen että otan aina pois niin sitä saan kyllä tehdä koko ajan ja kauppaan ei ole asiaa jos lapsi sylissä siellä olen ostamassa.
ikää on 1v6kk. ja sehän kerkee ja joka paikkaan räpeltää, joo voin pitää kädestä jos pieniä ostoksia teen mutta nyt oli aika lista ja ei siitä ois mitään tullu.
kaupassa se tiputtais ja hajottais kaiken jos antaisin siellä juosta :/
ei siitä tulis mitään, olisin koko päivän siellä.
Eikö joku emäntä tullu inisemään että mikset ota sitä lasta pois sieltä rattaista, aina kun lapsi itkee niin sillä on joku hätänä.
TIEDÄN!
Vielä tuli uudestaan että etkö nyt tajua vai pitääkö muiden tähän puuttua.
Sillon otti ohraleipä ja sanoin että tee nyt j.umalauta ne omat ostokses ja lähe menee. :kieh:
Vielä vinkuu jotain mennessään \|O
Tuo lapsi nyt sattumoisin tuppaa noissa rattaissa kitiseen ja jos alan siihen että otan aina pois niin sitä saan kyllä tehdä koko ajan ja kauppaan ei ole asiaa jos lapsi sylissä siellä olen ostamassa.
ikää on 1v6kk. ja sehän kerkee ja joka paikkaan räpeltää, joo voin pitää kädestä jos pieniä ostoksia teen mutta nyt oli aika lista ja ei siitä ois mitään tullu.