Saa sitä sit riidan lumiharjastakin...

Minerva McGarmiwa

Aktiivinen jäsen
27.01.2007
23 852
0
36
Pori
Mut jo se nyt on kettu et ollaan 6 vuotta joka talvi väännetty siitä et missä lumiharjaa säilytetään MUN käyttämässä autossa :headwall: :headwall:
Siis jos mies ajaa aatulla noin kerran kuussa ja mä päivittäin niin eiks olis aika kiva et mä löydän sieltä sen prkleen harjan ku sitä tarvin? Eikä et se on jossain mihin se miehen mielestä sopii ja ei sit muista sitä mulle kertoo |O |O

Älytöntä joo mut silti ottaa kuuppaan

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
:o :o älkää nyt tuollaisesta tapelko jooko?

*joulumieltä* :xmas: :xmas:

Mä vetelin auton sellaisella ulkoharjalla,pitkällä juu nou...

Mitään joulumieltä tässä taloudessa ole....
Mellä ei oikein noita ulkoharjoja oo pihassa ja kyl ketuttaa ku takin hihalla joutuu siivoomaan ylimääräset lumet (eli kaikki paska mitä auton pinnassa oli on mun takis)

Kerro nyt vielä että mikä sinun mielestäsi ja mikä miehesi mielestä on oikea säilytyspaikka. Palstalaiset sitten äänestävät palstatyyliin kumpi on oikeassa! =)

Alkuperäinen kirjoittaja iltatähtien äippä:
ostakaa kaks harjaa ja pitäkää omassa tallessanne kumpikin ja sitten on lupa sanoa jos mies käyttää sun harjaa kun ei löydä omaansa.... :D ( sinä piilotat molemmat omaan käyttöösi ;) ;)

Mut ei se käy ku se harja vie NIIIIN paljon tilaa siin pelkääjän jalkatilassa et ei siihen sit kunnolla mahdu :headwall: :headwall: (istukoon sit prkle takana jos ei yhden harjan kans mahdu eteen)

Alkuperäinen kirjoittaja xD:
Kerro nyt vielä että mikä sinun mielestäsi ja mikä miehesi mielestä on oikea säilytyspaikka. Palstalaiset sitten äänestävät palstatyyliin kumpi on oikeassa! =)

Mies oli alunperin sitä mieltä et takakontiin (kiva kaivaa sielt ku auto on luminen) ja nyt sit oli tunkenu sen pelkääjän penkin ja oven väliin - ihan ok paikka jos olis siitä tienny, nyt ihan periaatteestakaan en tykkää.
Musta se olis helpoin olla joko pelkääjän jalkatilassa tai tirpan istuin kohdalla jalkatilassa.

Mekin usein tapellaan siitä missä mitäkin tavaraa säilytetään. Ärsyttävää kun "samat" tavarat ei voi olla samassa paikassa vaan yksi jatkojohto on eteisen kaapissa, toinen olohuoneen kaapissa ja kolmas löytyy makuuhuoneesta. Tai miksi puhelimenlaturi on tänään tietokonepöydän laatikossa ja huomenna kun sitä etsin ei olekaan, oho se onkin olohuoneen hyllyssä :o :headwall:
Miksi kaurahiutaleet on eri kaapissa keittiössä kuin ruishiutaleet? :snotty:

Joo-o, mut arvaappa ku niitä harjoja on autossa kolme ja joka kerta ipanat (4 ) tappelee kuka saa harjata ja kuka joutuu oleen ilman :headwall: Ja sit ku kolmea kiinnität istuimiinsa, ni ainaki kahdesta harjasta saat ottaas...

Ripusta harja naulakkoon takkisi viereen... Ei ole autossa "väärässä" paikassa, eikä tarvitse lumisesta autosta sitä kaivella. Aino ongelma on se, kuinka muistaa palauttaa se siään... Kiinnitä käsilaukkuun tai kännykkään! :D

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Ripusta harja naulakkoon takkisi viereen... Ei ole autossa "väärässä" paikassa, eikä tarvitse lumisesta autosta sitä kaivella. Aino ongelma on se, kuinka muistaa palauttaa se siääs... Kiinnitä käsilaukkuun tai kännykkään! :D

Tai tee siitä avaimenperä auton avaimiin :D

Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Joo-o, mut arvaappa ku niitä harjoja on autossa kolme ja joka kerta ipanat (4 ) tappelee kuka saa harjata ja kuka joutuu oleen ilman :headwall: Ja sit ku kolmea kiinnität istuimiinsa, ni ainaki kahdesta harjasta saat ottaas...

Tää tappelu saadaan aikaseks myös kolmella harjalla ja kahdella lapsella, pitikin mennä ostamaan erivärisiä harjoja.

Sit kun on kiire ja auttaa ei saa, onneks noi sentään tyytyy putsaamaan vain "oman" ikkunansa

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:

Tää tappelu saadaan aikaseks myös kolmella harjalla ja kahdella lapsella, pitikin mennä ostamaan erivärisiä harjoja.

Sit kun on kiire ja auttaa ei saa, onneks noi sentään tyytyy putsaamaan vain "oman" ikkunansa

Tuo on NIIN totta ja pätee joka ikiseen tavaraan :kieh:

Yhteistyössä