mulla oli eilen tyttöjenilta joka lyötiin lukkoon jo joulukuussa. míes heitti mut ja kaverin meidän kaverille ja toivotteli hauskaa iltaa. sano menevänsä ajoissa nukkumaan et jaksaa tänää lähtee sukujuhliin.
no,törmäsin mieheeni eilen baarissa
siis ei haittaa,tuli vaan ihan puun takaa et wtf,mitä sä täällä teet
no,se oli sit kotona tissuttanu pari kaljaa ja saunonu serkkupoikansa kanssa ja olivat päättäneet lähtee pyörähtään maailmalla. mies ei vetäny mitää sikakännejä,mutta mä olin ennen sitä kotona.
nyt sit miehen puhelin soi koko ajan ja äsken kysyin et mitä sä suunnittelet? ni hän lähtee viihteelle ku mä olin eilen
|O :headwall:
ihan pokkana. änkytin vaan et mitä,olithan itekin eilen,et eiks voitas olla kotona? ni hirveet pultit kun mä saan mennä mut hän ei koskaan
että kiva koti-ilta edessä. yksin. tähän aikaan enää itelleen mitään tekemistä keksi. paitsi jos siivois. :|
no,törmäsin mieheeni eilen baarissa
nyt sit miehen puhelin soi koko ajan ja äsken kysyin et mitä sä suunnittelet? ni hän lähtee viihteelle ku mä olin eilen
ihan pokkana. änkytin vaan et mitä,olithan itekin eilen,et eiks voitas olla kotona? ni hirveet pultit kun mä saan mennä mut hän ei koskaan
että kiva koti-ilta edessä. yksin. tähän aikaan enää itelleen mitään tekemistä keksi. paitsi jos siivois. :|