siis en nyt käsitä ton miekkosen logiikkaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
mulla oli eilen tyttöjenilta joka lyötiin lukkoon jo joulukuussa. míes heitti mut ja kaverin meidän kaverille ja toivotteli hauskaa iltaa. sano menevänsä ajoissa nukkumaan et jaksaa tänää lähtee sukujuhliin.
no,törmäsin mieheeni eilen baarissa :o siis ei haittaa,tuli vaan ihan puun takaa et wtf,mitä sä täällä teet :D no,se oli sit kotona tissuttanu pari kaljaa ja saunonu serkkupoikansa kanssa ja olivat päättäneet lähtee pyörähtään maailmalla. mies ei vetäny mitää sikakännejä,mutta mä olin ennen sitä kotona.

nyt sit miehen puhelin soi koko ajan ja äsken kysyin et mitä sä suunnittelet? ni hän lähtee viihteelle ku mä olin eilen :o |O :headwall:
ihan pokkana. änkytin vaan et mitä,olithan itekin eilen,et eiks voitas olla kotona? ni hirveet pultit kun mä saan mennä mut hän ei koskaan :o

että kiva koti-ilta edessä. yksin. tähän aikaan enää itelleen mitään tekemistä keksi. paitsi jos siivois. :|

Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:
Ai jaa? :o Että se eilinen ei sitten hänen mielestään ollut viihteellä oloa? Aika omituinen ajattelutapa, anteeksi nyt vaan... :ashamed:

älä anteeks pyytele,niin on mustakin! mut miehen mielestä mä ajattelen oudosti :whistle:

Lähdepä jonnekin kaverille ja tule vasta aamuyöstä kotiin, siis ajoita niin että tulet vasta miehesi jälkeen tai miksi ei vasta aamullakin. Ilmoita sitten aamulla että mulla on sitte ens viikonloppuna menoa kun kerta sä AINA käyt omilla menoillasi.
Olis ihan yhtö loogista.

soitin likkakaverille et tu hakee mut kun ei huvittas olla yksin kotona. oli nyt käymässä kaupungissa et menee ainaki tunti tai kaks,mut mun ongelma on se,että ei YHTÄÄN huvita lähtee. mut vähemmän kamala vaihtoehto se on ku yksin kotiin jääminen,mä en pysty olee yksin kotona :ashamed: en saa otetta mistään ja ahdistaa ja ehkä vähän pelottaakin :ashamed:

Yhteistyössä