Voi prkl.. MISSÄ SE ON!?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 597
0
36
Lahti
Mä en löydä mun lompakkoa mistään??! |O :| Eilen mä sitä autossa kaivoin, ku miehelle tytön kelakortin annoin. Ja ihan satavarmasti sen takas laukkuun laitoin.. Laukku on kotona ja kämppä käännetty ympäri, mut lompakkoa ei löydy.. Tytöllä on lääkäri tossa 14.10 (Onneks mies jätti tytön kelakortin pakastimen päälle) ja mä tarttisin sitä lompakkoo kauppaan ennen sitä saakutin lääkäriä |O Mieskää vastaa puhelimee, et pääsis kysyy onko se autossa.. :headwall:

Joko se on siellä autossa penkkien välissä tai sitten et laittanutkaan sitä autoon vaan menit se kädessä sisälle ja laitoit sen ?
Mulle näin on joskus käynyt lompakon ,kännykän ja avaimien kanssa. Ne löytyy yleensä hattuhyllyltä tai jostain tasosta lähellä tai keittiöstä,mihin nyt ensimmäisenä oon käteni laskenut.

ei olis missään kenkien lähistöl tai muussa ihan pimeessä paikassa mist ei ossaa ees ettiä? mul kerra oli avaimet sängys patjan alla :D siitäkös se riemu repes ku mistää löytynä vaiks mielestäni kaikkialt katsoin, sit vaa tuli mielee katsoa iha oudotki paikat ni siellähä se oli :p

Yhteistyössä