H
Hormonikokeet
Vieras
[QUOTE="Vieras";26140487]Ja ap, ole huoleti: toimin näiden kanssa päivittäin ja lupaan ettei kyseessä ole menopaussi
[/QUOTE]
Toivottavasti ei!!
Toivottavasti ei!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oletko gyne tai minkään sortim hoitoalan ihminen. Jos et, niin lopeta päteminen.
Labra-alan ihminen, joten viitearvot ja labratutkimukset on mun työtäni. Mutta kuten mä olen noin sata kertaa sanonut, niin nuo tulokset on aina lääkärin tulkittavissa, mikään arvo yksinään ei välttämättä kerro yhtään mitään. Ap kysyi, että "mitä nuo arvot mielestäsi kertovat". Mä kerroin, mitä se meidän viitearvoilla tarkoittaisi, ja kun selvisi missä päin tutkimukset oli tehty, laitoin hänelle linkit niihin viitearvoihin, mihin hänen tuloksiaan verrataan. SEN LISÄKSI mä kerroin, että nuo saattaa olla tutkimuksia, joiden arvoja ei välttämättä yksinään tuijoteta, vaan esimerkiksi niiden suhdetta (toisiinsa, kiertoon jne).
Mä en missään vaiheessa sanonut, että hei, sulla on menopaussi. Paniikkia aiheuttaa se, että potilaalle annetaan tulokset, joita hän ei osaa tulkita, joista sitten kysyy keskustelupalstalta ja jossa joku antaa linkit viitearvoihin, jonka jälkeen diagnosoidaan itse.
Viimeksi helmikuussa : /
Voivatko siis vielä vaikuttaa noihin arvoihin? :O
No kun ei mene perille niin ei mene. En mä jaksa tätä sulle enää vääntää.
Pääasia on, että ap menee sinne lääkärille ja kuuntelee hänen tulkintansa arvoista.
Niin... olis varmaan ihan ensimmäisenä pitänyt kysyä, että missä sun kokeet on tehty. Anteeksi, syyllistyin siis yli-innokkuuteen.