Ryttyileekö teillä Facebook?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lärvärirajoitteinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lärvärirajoitteinen

Vieras
Jo viikon päivät mulla ei Facebook suostu näyttämään etusivulla sitä "vanhemmat julkaisut" eli vain se sivullinen näkyy, mikä siinä on (joskus sekin aivan sekaisin sisältäen jotakin vanhoja statuspäivityksiä) ja jos yrittää klikata ne vanhemmat auki, junnaa vaan paikallaan.

Ärsyttävää. Onko jollakin muulla samaa?

...ja kun nyt valittamaan aloin niin jatketaan sitten että eikö hiivatti soikoon ole tosiaan mitään tehtävissä tuolle silmäniskuhymiölle, joka materialisoituu aina jos ääkkösen perässä on sulku?!?!?

Tee sinne ääkkösen perään välilyönti niin ei pitäis tulla hymiöö :) Ja ootko FB:ssä kokeillu vaihtaa kieleks enkun? Se ainakin siihen keskustelu-kohdan paikallaolijalistaan autto :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
on mulla toiminut ihan normisi vanhemmat julkaisut.,.. mutta keskustelut ei ole näkyneet, ainoastaan kun on vaihtanut kieleksi englanninkielen ni on toiminu.

Mä valitsin kans kielen englanti ja sit heti takas Suomen ni alko toimimaan Suomeks.

Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Tee sinne ääkkösen perään välilyönti niin ei pitäis tulla hymiöö :) Ja ootko FB:ssä kokeillu vaihtaa kieleks enkun? Se ainakin siihen keskustelu-kohdan paikallaolijalistaan autto :)

Ekaan: niin aina vannon tekeväni mutten koskaan muista! Toiseen: kiitos vinkistä, kokeilen justiinsa...hetko vain :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nii:
mut on toi enkku hiukka ruosteessa,niin ei viittis koko aikaa sitä pitää. Korjaatuiskohan noi viat joskus?

No mjulla korjaantu heti ku vaihdoin enkuks ja sit kävin omilla sivuilla pyörähtämäs ja sit laitoin takas Suomen niin johan alko toimimaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
on mulla toiminut ihan normisi vanhemmat julkaisut.,.. mutta keskustelut ei ole näkyneet, ainoastaan kun on vaihtanut kieleksi englanninkielen ni on toiminu.

Mä valitsin kans kielen englanti ja sit heti takas Suomen ni alko toimimaan Suomeks.

koitin, eipäs toimi, pitine vaihtaa takas enkuks

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:

koitin, eipäs toimi, pitine vaihtaa takas enkuks

No höh. :/
Mulla alko toimii sillai.

Yhteistyössä