rytmihäiriöitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut

Vieras
Onko kellään muulla vaivana rytmihäiriöt? Ja lisälyönnit ja muljahdukset? Mulla nyt viime aikoina ollut päivittäin ja olen pari kertaa lääkärillä käynyt ja ekg:n aikana ei tietenkään ollut mitään ja muita tutkimuksia ei tehty. Kyllä mua ainakin pelottaa kun koko ajan muljahtelee.

kokeile magnesiumia,mulle auttoi.lisäksi vältä isoja määriä kofeiinia,nikotiinia.harmittomia mutta inhottavia.joskus lääkäri määrää sitten beetasalpaajaa otettavaksi tarpeen mukaan

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.07.2006 klo 19:48 HeMa05 kirjoitti:
kokeile magnesiumia,mulle auttoi.lisäksi vältä isoja määriä kofeiinia,nikotiinia.harmittomia mutta inhottavia.joskus lääkäri määrää sitten beetasalpaajaa otettavaksi tarpeen mukaan

Kiitti vinkistä! Täytyy kokeilla, saanee apteekeista/luontaistuotekaupoista?

Ite olen kärsinyt myöskin päivittäisistä rytmihäiriöoistä. Mulla menee beetasalpaaja kerran päivässä, sen lisäksi olen alkanut syödä noin puoli vuotta sitten E-epaa joka on kalaöljytiiviste sen lisäksi aloitin tässä joku aika sitten Bio-Carnosin tabletit sekä magnesiumin, olo on ollut melkolailla toisenlainen. SUOSITTELEN.

Heti tiedoista viisastuneena aloin syömään magnesiumia ja kalaöljykapseleita. Nyt jo viikon käytön jälkeen tuntuu, että rytmihäiriöitä ei olisi ollut niin useasti päivän mittaan. Toivottavasti on pysyvä muutos. Kiitos hyvistä vinkeistä kaikille!

Mulla oli raskausaikana pikkuisen ylimääräisiä rytmihäiriöitä. Ihan hyvälaatuisia. Lääkäri sanoi, että niitä on kaikilla, osa ei vain niitä tunne. Eli tuskin syytä huoleen :) mutta ainahan ne on hyvä tutkituttaa.

Yhteistyössä