RASKAANA JA KAMALA...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kipe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kipe

Vieras
olen raskaana varmaankin rv6 ja nyt on ihan kamala alavatsa kipu, ei voi istua kauaan eikö voi kävellä pitkästi alkaa sattumaan... polttelee, vihloo ja jomottaa.. yritin saada lääkäriaikaa mutta ei ollut läääkrille aikoja tänään eikä huomiselle ja viikonloppuna ei ole ku päivystys. hitto mua pelottaa.. onko kellään muulla samanlaista olettko käyneet lääkärillä??? hitsi ku olen välillä niin kipee :(

Ainakin mulla oli menkkamaista kipua(siis kovaakin) alkuraskaudessa, ja yhdellä vessakäynnillä tuli verta, ja hyytymiäkin. olin varma että menee kesken, mutta vielä vauveli on mukana menossa, viikkoja 33+5.. Eli uskallan sanoa että on ihan normaaleja kohdun kasvukipuja. Onnea raskaudesta:)

Juuri alkuraskaudessa oli mullakin jos jonkinlaista kipua/kolotusta/vihlontaa/jomotusta... Luulisin että sullakin ihan normaalia.. Sehän siinä kamalinta olikin ainakin mulla kun eka raskaus kyseessä ja olo oli semmonen että ei tämä tällä menolla voi kyydissä pysyä, kun kaikki kummat kivut olivat ihan uutta.

Kyllä mä kävisin vaikka sitten siellä päivystyksessä :/
Mullakin on ollut joka kerta alavatsakipuja, muttei noin pahoja. Lähinnä sellaisia ohimeneviä vihlaisuja.

onko teillä ollut alkuraskaudessa alaselkäkipua..mulla on ja vko 5 menossa ja pakko oli ottaa Panadol kun ei kohta muuten voi olla....toivottavasti ei enteile mitään pahempaa =(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko teillä ollut alkuraskaudessa alaselkäkipua..mulla on ja vko 5 menossa ja pakko oli ottaa Panadol kun ei kohta muuten voi olla....toivottavasti ei enteile mitään pahempaa =(

mulla myös tää kipu söteilee alaselkään.. soitin päivystykseen ja käskivät sinne lähtiä heti, eikai se auta ku lähteä.. hiukka nyt pelottaa..

Yhteistyössä