Rv-pinoa! =)

11+4

Neuvolaa, ja np-ultraa eilen, saimme kuulla ensimmäistä kertaa sydänäänet, ja nähtiin pikkuinen telkkarista, toinen oli niin... kaunis! Nyt sitä alkaa pikkuhiljaa uskomaan että meille tulee vauva... TAAS! =) En ole varma, mutta olin bongaavinani reilusti yli navan menevän LINEA NEGRAN tänä aamuna :o Vessassa saa laukata jatkuvasti.

Alkuperäinen kirjoittaja mi:
35+2, olo on painava. Ei jaksaisi enää liikkua mutta pakko on käydä ulkona tuon 1,5 v:n kanssa. Illalla on sitten koko toosa ja alamaha kipeenä. Toivottavasti pääsen kokoarvioon, eilen neuvolassa sf-mitta oli 34!!

ei toi sf-mitta onneks aina kerro vauvan koosta mitään. mulla oli korkeimmillaan esikoista oottaessa rv 36 sf 37cm ja alle 3,5kg vauva tuli

Nonni,nyt on paino-arviossa käyty ja synnytystapa-arvio tehty...lantio kuulemma hyvä vaikka vähän isommankin vauvan syntyä ( tännehän mahtuu vaikka ja mitä totesi lääkäri kun tutki :) )
Paino arvio tällä hetkellä ultran mukaan oli reilu 2800g mutta lääkäri käsikopelolla sano vauvan olevan 3kg...syntypainoksi arvio oli 3800-4000g.
Kahden viikon päästä uudestaan paino-arvio ja jos vauva näyttääkin isommalta niin sitten mahollisesti aletaan käynnistelleen...synnytyskanava oli jonnin verran lyhentyny ja paikat jo pehmenneet...tässähän alkaa jo ihan jännittään :)

täällä n.12 vko menossa! tänään eka ultra, jossa tarkemmin saan tietoa monesko Rv menossa... tuntuu et siirtyy! saa nähä. pahoinvointia ei ole paljon ollut...edellisiltä ollut kauhee, kerran piti tiputuksessssaki käydä!

24+6 ja ensimmäinen on 2,5v. Ei muita vaivoja, kun nää käsittämättömät purukaluston ongelmat joita ilmaantuu vaan joka päivä jostain lisää :kieh: Mun hammasongelmat on pahempia kun viime raskaudessa ja epäilen ettei mulla enää kolmekymppisenä ole yhtään omaa hammasta suussa, kun nää raskaudet pilaa mun hampaat vaikka mitä tekis ja päällään seisois :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Puupään Justiina:
24+6 ja ensimmäinen on 2,5v. Ei muita vaivoja, kun nää käsittämättömät purukaluston ongelmat joita ilmaantuu vaan joka päivä jostain lisää :kieh: Mun hammasongelmat on pahempia kun viime raskaudessa ja epäilen ettei mulla enää kolmekymppisenä ole yhtään omaa hammasta suussa, kun nää raskaudet pilaa mun hampaat vaikka mitä tekis ja päällään seisois :kieh:

Saako udella mitä ongelmia sulla on tullu? =) Mulla on alkanu selkeästi huomaamaan ikenissä ja suun limakalvoissa raskaushormonien vaikutuksen... :xmas:

27+4

Ei tartte paljoa liikkua kun alapää huutaa hoosiannaa koko loppu illan :snotty: Ja pakko silti vaan painaa ton 2v:n kanssa menemään.
Muuten ei mitään ongelmia, meinaa koko raskaus päästä unohtumaan kun ei tähän kerkiä enää uppoutua samalla lailla kun esikoista oottaessa.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
27+4

Ei tartte paljoa liikkua kun alapää huutaa hoosiannaa koko loppu illan :snotty: Ja pakko silti vaan painaa ton 2v:n kanssa menemään.
Muuten ei mitään ongelmia, meinaa koko raskaus päästä unohtumaan kun ei tähän kerkiä enää uppoutua samalla lailla kun esikoista oottaessa.

Mä unohdin ihan oikeesti eilen olevani raskaana :o seisoin jääkaapilla ja aloin ihmetellä että mitä mun maha pömpöttää näin kovaa vaikka en oo syöny mitään vielä :ashamed: aamupalaa siis olin laittamassa :D

tääl viikkoja kasassa 34 ja eilen neuvolas kävin.oli jopa hb nousemaanpäin,hyvä kun muutakin nousee kun paino :D .sf mitta 35 :whistle: aamulla ei meinaa saada kenkiä kinttuun,mut päivällä notkistuu et vois melkein varpaat suuhun tunkea,illal sit taas ihan tönkkönä :snotty:

Yhteistyössä