Rv-pinoa! =)

36+1 :heart:
Eilen olin neuvolassa.
Paino on tippunut kuukaudessa -900gr.
Sf-mitta oli 33cm.
Ens keskiviikkona ä-polille kokoultraan, taas.
Viimeks annettu arvio oli 1850gr ja se annettii 34+0

Kaikki on hankittu vauvaa varten, vaunut/pinnis/vaatteet/amme/tuttipullot/tutit/korviketta/vaipat jne jne nyt puuttuu enää vauva :D

Yöt sujuu pitkästä aikaa hyvin, vessassa juoksemisen tarve on vähentynyt, olo on kuin ei raskaana olisikaan, ainoastaan vauvan järisyttävää möyryntää ei voi olla huomaamatta.

Kohta.... :heart: :heart:

35 tasan

Ei jaksa ei kehtaa, kaikki mitä tekee alkaa kovottelemaan, maha on vaaaaaltava ( ainakii miusta) ja olo sen mukanen, suonta vetää, närästää, lonkat ja nivuset edelleen skikkepöönä, selkäkii varmaan sanoo työehtosopimuksen irti.

VAuvalle ei oo valmiina juur mitään, sängystäkii puuttuu patja, vaatteita ei oo pesty juur lainakaan, noh, vaunut ja kaukalo on. Sairaalakassia oo kerenny ees kunnolla ajattelemaan.

Silti tää on niin ihanaa :heart:

juuh
rv on noin 6, ihan varma en ole, ja olo on huono, oireita ei ole. Ei edes väsymystä, joka mulla AINA on ollut todella pahana alussa.

Kaks km on jo vuoden sisään, että tosissaan aika skeptinen olen, varsinkin kun olo on mitä on.....

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
29+4 ja edelleen hämmästyttää kuinka nopeasti tää raskaus on mennyt :eek: Huomenna neuvolaan :wave:
Tiedän tunteen... :$ tässä ollaan ihan lähtökuopissa ja suttaa pahasti! Ei niinku ole vieläkään kärryillä koko jutusta ja kohta pitäisi olla vauva sylissä...tämä raskaus on jotenkin mennyt niin huomaamatta, että hirvittää. :D

vieras
26+3 supisteluja ollut nyt muutamana päivänä (enempi pitäny levossa koittaa olla...sen mitä on voinu, kolme täys tuhoa iältä 5-2v ennestää)
Muuten vointi ollu kohtuu pirtsakka ja hyvä.
Painoa kaikkiaan tullut nyt 20kg (aiemmissa raskauksissa loppusuoralla paino ollut sama kuin nyt)
Iltapäivästä neuvola

Hyviä vointeja kaikille odottajille!!!

Onnellinen
10+0 Tuntuu että viimeinkin olen palaamassa elävien kirjoihin: herään ihmisten aikoihin enkä heti haukottele uusien unien perään, jaksan valvoa illalla yli 9:ään :) eikä pahoinvointikaan pahemmin rajoita enää elämää. Jos se "elämän onnellisin aika" nyt tästä sitten alkaisi...

mi
35+2, olo on painava. Ei jaksaisi enää liikkua mutta pakko on käydä ulkona tuon 1,5 v:n kanssa. Illalla on sitten koko toosa ja alamaha kipeenä. Toivottavasti pääsen kokoarvioon, eilen neuvolassa sf-mitta oli 34!!

Yhteistyössä