Mitä sulle kuuluu? En ole jaksan paljon pinossa kirjoitella :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:23+0
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukku2:26+6 ja työlääks käy....
Ihan hyvää, en ole itsekään tuonne juuri jaksanut/muistanut kirjoitella... Töissä vaan oltu koko kesä ja mies saanut toimia kotirouvana sen aikaa. :xmas: Välillä vähän väsyttää mutta olo muuten ihan hyvä, pikkuinen on vihdoin alkanut liikkuakin kunnolla.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mitä sulle kuuluu? En ole jaksan paljon pinossa kirjoitella :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:23+0
Tasaista arkea vaan, vähän liiankin tasaistaAlkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Ihan hyvää, en ole itsekään tuonne juuri jaksanut/muistanut kirjoitella... Töissä vaan oltu koko kesä ja mies saanut toimia kotirouvana sen aikaa. :xmas: Välillä vähän väsyttää mutta olo muuten ihan hyvä, pikkuinen on vihdoin alkanut liikkuakin kunnolla.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mitä sulle kuuluu? En ole jaksan paljon pinossa kirjoitella :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:23+0
Mitäs sulle?
niin ja mä olen Kultapossu siis mut en jaksanu kirjautua mutta en oo jaksanut mäkään paljoo kirjotella tuolla marrasmasuissaAlkuperäinen kirjoittaja hih:eiku 24+0 ohoAlkuperäinen kirjoittaja hih:25+0
Vai marraskuun murusetko se olikinAlkuperäinen kirjoittaja hih:niin ja mä olen Kultapossu siis mut en jaksanu kirjautua mutta en oo jaksanut mäkään paljoo kirjotella tuolla marrasmasuissaAlkuperäinen kirjoittaja hih:eiku 24+0 ohoAlkuperäinen kirjoittaja hih:25+0