Raskausviikkopino+fiilikset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ööö..olisko paria päivää vaille 20.ei mitään erikoista.kaveri möyrii mahassa ja sama ärsytys on kuin edellisessäkin raskaudessa. mua vaan nuijii helpommin raskaana.

Rv 13+4. Masu pömpöttää jo kunnolla, ei tuota enää peittele. :heart: Oksentelu jatkuu, oon oksentanu yhtä pvää lukuunottamatta putkeen nyt yli 2kk! |O Liikkeitä haluaisin jo alkaa tuntemaan, mutta taitaa mennä vielä tovi. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
30+2
olo..hmm..ei nyt ihan kauhee mutta ei hyväkään. yöllä ei meinaa löytyä asentoa, ahistaa ja kusettaa koko ajan. :whistle: |O menis nyt nää viikot nopeesti. :D

Toi on niin järkkyä aikaa! |O Mä sain käydä noin 5 kertaa yössä veskissä. Nykyään ei onnex tarvi ku noin kerran imettää.

39+1
Just toipunut jostain kauheesta kuolemantaudista,ei enää tarvi pelätä vaikka synnytys alkaiski kun olo alkaa olla taas normaali...Mutta ei siis kyllä ole mitään merkkejä että ulos haluis vielä tulla;)

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
30+2
olo..hmm..ei nyt ihan kauhee mutta ei hyväkään. yöllä ei meinaa löytyä asentoa, ahistaa ja kusettaa koko ajan. :whistle: |O menis nyt nää viikot nopeesti. :D

Toi on niin järkkyä aikaa! |O Mä sain käydä noin 5 kertaa yössä veskissä. Nykyään ei onnex tarvi ku noin kerran imettää.

just tänään aamuyöllä kirosin kun väsytti mutta silti joutui mennä vessaan. ja sen jälkeen ei ookaan enää niin helppoa nukahtaa uudelleen. joka hemmetin aamu tasan klo puol seittemän herään. |O kivaa jos tulee olee tämmöstä loppuun asti. :/

onnea sinne ja nauti vauvasta! :flower: =) kumpi tuli?

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
ööö..olisko paria päivää vaille 20.ei mitään erikoista.kaveri möyrii mahassa ja sama ärsytys on kuin edellisessäkin raskaudessa. mua vaan nuijii helpommin raskaana.

musta kans tuntuu et mä olen nyt koko ajan niinkuin perseelle ammuttu karhu :/

30+2

just tänään aamuyöllä kirosin kun väsytti mutta silti joutui mennä vessaan. ja sen jälkeen ei ookaan enää niin helppoa nukahtaa uudelleen. joka hemmetin aamu tasan klo puol seittemän herään. |O kivaa jos tulee olee tämmöstä loppuun asti. :/

onnea sinne ja nauti vauvasta! :flower: =) kumpi tuli?

Kiitos. Rimpressa tuli. :heart: Ja nautin täysillä. Oli toi raskausaika niin ällöttävää aikaa (just kaikki vessareissut, lisäkilot, pukamat sun muut "ihanat" jutut, mulla oli oikeesti helppo raskaus), että luulen, että jää mun ainoaksi vauvaksi.

29+6 ja olo ihan ok. Just flunssasta toipumassa. Selkäkipuja ja supisteluja on ollut tänään (siivoillut ja pyykkiä pessyt koko päivän). Pikku hiljaa alkaa mieleen hiipiä sekin ajatus, että josko minä todellakin nyt saisin vauvan syliin asti :heart: Ihan varmoin ajatuksin en tietenkään tällä "pessimisti ei pety"-asenteella uskalla olla, mutta varovasti *salaa* jo haaveilen sylissä tuudittelevani tätä vielä masussa potkivaa vauvaa...

29+2 ja olo ihan ok nyt.Aiemmin tänään hyvin väsynyt ja jotenkin huonovointinen. Aamulla oksensin kahvi kupin jälkeen..pitkästä aikaa,onneksi. Mahassa todella vilkasta.

Alkuperäinen kirjoittaja viiden muksun mamma:
29+6 ja olo ihan ok. Just flunssasta toipumassa. Selkäkipuja ja supisteluja on ollut tänään (siivoillut ja pyykkiä pessyt koko päivän). Pikku hiljaa alkaa mieleen hiipiä sekin ajatus, että josko minä todellakin nyt saisin vauvan syliin asti :heart: Ihan varmoin ajatuksin en tietenkään tällä "pessimisti ei pety"-asenteella uskalla olla, mutta varovasti *salaa* jo haaveilen sylissä tuudittelevani tätä vielä masussa potkivaa vauvaa...

sitä odotellessa. eiköhän me molemmat kärvistellään kasassa vielä juhannuksena. |O :D kesään tuntuu olevan ihan sairaan pitkä aika vielä. :o :xmas:

Kiitos. Rimpressa tuli. :heart: Ja nautin täysillä. Oli toi raskausaika niin ällöttävää aikaa (just kaikki vessareissut, lisäkilot, pukamat sun muut "ihanat" jutut, mulla oli oikeesti helppo raskaus), että luulen, että jää mun ainoaksi vauvaksi.

tää on kans mun vika. oikeesti...ei enää ikinä. |O synnyttääkin pitäis vielä..emmä haluu! :/

tää on kans mun vika. oikeesti...ei enää ikinä. |O synnyttääkin pitäis vielä..emmä haluu! :/

Voi kyllä mä synnyttäisin vaikka viis. Mutta raskaana en halua olla. Koskaan enää. Piste.

rv40

Odotellaan tässä että paukahtaako yli lasketun vai ei: )
Olo on hyvä,kylläkin vähän raskas ja jännittynyt.
Pelottaakin myös hieman tuo lähestyvä synnytys.

Yhteistyössä