Olkoot mikä olkootAlkuperäinen kirjoittaja hih:Vai marraskuun murusetko se olikinAlkuperäinen kirjoittaja hih:niin ja mä olen Kultapossu siis mut en jaksanu kirjautua mutta en oo jaksanut mäkään paljoo kirjotella tuolla marrasmasuissaAlkuperäinen kirjoittaja hih:eiku 24+0 ohoAlkuperäinen kirjoittaja hih:25+0
Niin. Täälläkin on sillä rintamalla ollut niin hiljaista ettei oikein ole masusta juttua irronnut viimeaikoina, kunhan vaan roikkuu mukana ja kasvaa suht sopivaa tahtia. varmaans itten kun loppusuora häämöttää niin alkaa ajatukset enemmän keskittyä tulevaan vauvaan.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Olkoot mikä olkootAlkuperäinen kirjoittaja hih:Vai marraskuun murusetko se olikinAlkuperäinen kirjoittaja hih:niin ja mä olen Kultapossu siis mut en jaksanu kirjautua mutta en oo jaksanut mäkään paljoo kirjotella tuolla marrasmasuissaAlkuperäinen kirjoittaja hih:eiku 24+0 ohoAlkuperäinen kirjoittaja hih:25+0
Eiköhän tässä tuu kirjoitettua sinne kun loppu alkaa olla lähellä
Tää saisi syntyä kanssa ennen marraskuuta, esikoinen on lähdössä etelään öö 11.11 ja vauvan pitää olla silloin jo maailmassa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:20+ jotain, mahan kasvua odotellessa vielä.. NOT. Huh, onneksi jo voiton puolella, saa syntyä rv39 kuten aiemmatkin
Näinpä =)Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Niin. Täälläkin on sillä rintamalla ollut niin hiljaista ettei oikein ole masusta juttua irronnut viimeaikoina, kunhan vaan roikkuu mukana ja kasvaa suht sopivaa tahtia. varmaans itten kun loppusuora häämöttää niin alkaa ajatukset enemmän keskittyä tulevaan vauvaan.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Olkoot mikä olkootAlkuperäinen kirjoittaja hih:Vai marraskuun murusetko se olikinAlkuperäinen kirjoittaja hih:niin ja mä olen Kultapossu siis mut en jaksanu kirjautua mutta en oo jaksanut mäkään paljoo kirjotella tuolla marrasmasuissaAlkuperäinen kirjoittaja hih:eiku 24+0 ohoAlkuperäinen kirjoittaja hih:25+0
Eiköhän tässä tuu kirjoitettua sinne kun loppu alkaa olla lähellä
Mullakin kun on vauvan jalat kohdunsuun tienoilla, niin kivasti se sinne aina potkii :$Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:18+0 Olo on. Muuten ois varmaan kivempi olla mutta vauvelin sijainti mahassa on mitä on. Eli se on jäänyt tuonne alemmas ja ei nousekkaan ylemmäs niin kivasti rakkoa painaa jo tässä vaiheessa.
Toi jatkuva vessassa ravaaminen on raivostuttavaa. Mites jakselet kahden lapsukaisen kanssa juoksennella vielä? Minä odotan kauhulla kohta alkavaa syksyä ja talvea kun pitää isoine mahoineen pukea mukuloille puvut päälle.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mullakin kun on vauvan jalat kohdunsuun tienoilla, niin kivasti se sinne aina potkii :$
Eipä ole onneksi suppareita tai muuta ollut.
Mulla oli kahdessa ensimmäisessä raskaudessa pahoinvointia ihan loppuun saakka. Oksuttaako sua ihan joka päivä vaan vähän harvemmin nyt noilla viikoilla?Alkuperäinen kirjoittaja :)nm:tällä tänään 18+4, ja pahoinvointi jatkuu...
Sama täällä,viikkoja tosin 19+3. Painaa ja potkii rakkoa minkä ehtii ja tuntuu että koko ajan vessahätä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:18+0 Olo on. Muuten ois varmaan kivempi olla mutta vauvelin sijainti mahassa on mitä on. Eli se on jäänyt tuonne alemmas ja ei nousekkaan ylemmäs niin kivasti rakkoa painaa jo tässä vaiheessa.
no vähä vaihtelee, välillä on helpompia päiviä, joskus saa juosta aamusin halailee pönttöä. ekassa raskaudessa ei ollut mitään ongelmia pahoinvoinni kaAlkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Mulla oli kahdessa ensimmäisessä raskaudessa pahoinvointia ihan loppuun saakka. Oksuttaako sua ihan joka päivä vaan vähän harvemmin nyt noilla viikoilla?Alkuperäinen kirjoittaja :)nm:tällä tänään 18+4, ja pahoinvointi jatkuu...
No onneks ei sentään joka aamu tee mieli halata pönttöä.Alkuperäinen kirjoittaja :)nm:no vähä vaihtelee, välillä on helpompia päiviä, joskus saa juosta aamusin halailee pönttöä. ekassa raskaudessa ei ollut mitään ongelmia pahoinvoinni kaAlkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Mulla oli kahdessa ensimmäisessä raskaudessa pahoinvointia ihan loppuun saakka. Oksuttaako sua ihan joka päivä vaan vähän harvemmin nyt noilla viikoilla?Alkuperäinen kirjoittaja :)nm:tällä tänään 18+4, ja pahoinvointi jatkuu...
Hyvin muuten, mutta ei pysty kunnolla enää lattioilta noukkimaan tavaroita. Onneksi esikoinen on aina niin kiltti, että antaa äitille sitten sen jutun lattialtaAlkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Toi jatkuva vessassa ravaaminen on raivostuttavaa. Mites jakselet kahden lapsukaisen kanssa juoksennella vielä? Minä odotan kauhulla kohta alkavaa syksyä ja talvea kun pitää isoine mahoineen pukea mukuloille puvut päälle.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mullakin kun on vauvan jalat kohdunsuun tienoilla, niin kivasti se sinne aina potkii :$
Eipä ole onneksi suppareita tai muuta ollut.
Kyllä mulla esteltiin synnytystä vielä 35+ viikoillaAlkuperäinen kirjoittaja S:34+0 eli "maaginen raja" ylitetty: enää ei estellä jos vauva haluaa pihalle tulla. Tosin eipä nyt oo ihan kamalasti suppaillutkaan lähipäivinä.
Mulle on nyt sairaalassa sanottu että viikon 34 jälkeen eivät enää anna supistuksenestolääkettä. Kaippa tuo riippuu paikasta, vauvan koosta ym.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Kyllä mulla esteltiin synnytystä vielä 35+ viikoillaAlkuperäinen kirjoittaja S:34+0 eli "maaginen raja" ylitetty: enää ei estellä jos vauva haluaa pihalle tulla. Tosin eipä nyt oo ihan kamalasti suppaillutkaan lähipäivinä.
Vauva kasvoi ihan normaalisti, paikka oli Koks.Alkuperäinen kirjoittaja S:Mulle on nyt sairaalassa sanottu että viikon 34 jälkeen eivät enää anna supistuksenestolääkettä. Kaippa tuo riippuu paikasta, vauvan koosta ym.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Kyllä mulla esteltiin synnytystä vielä 35+ viikoillaAlkuperäinen kirjoittaja S:34+0 eli "maaginen raja" ylitetty: enää ei estellä jos vauva haluaa pihalle tulla. Tosin eipä nyt oo ihan kamalasti suppaillutkaan lähipäivinä.