Rv-pino

Ihan ot, nostan hattua teille jotka rupee olemaan loppusuoralla!Mahtaa olla näillä keleillä ihan kamalaa kun se loppuaika on jo ilman helteitäkin vähän ankeeta, toisilla enemmän, toisilla vähemmän... :) Koittakaa jaksaa! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
eiku 24+0 :D oho :D
niin ja mä olen Kultapossu siis mut en jaksanu kirjautua :D mutta en oo jaksanut mäkään paljoo kirjotella tuolla marrasmasuissa :D
Vai marraskuun murusetko se olikin :D
Olkoot mikä olkoot :D
Eiköhän tässä tuu kirjoitettua sinne kun loppu alkaa olla lähellä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
niin ja mä olen Kultapossu siis mut en jaksanu kirjautua :D mutta en oo jaksanut mäkään paljoo kirjotella tuolla marrasmasuissa :D
Niin. Täälläkin on sillä rintamalla ollut niin hiljaista ettei oikein ole masusta juttua irronnut viimeaikoina, kunhan vaan roikkuu mukana ja kasvaa suht sopivaa tahtia. varmaans itten kun loppusuora häämöttää niin alkaa ajatukset enemmän keskittyä tulevaan vauvaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
20+ jotain, mahan kasvua odotellessa vielä.. NOT. Huh, onneksi jo voiton puolella, saa syntyä rv39 kuten aiemmatkin :whistle:
Tää saisi syntyä kanssa ennen marraskuuta, esikoinen on lähdössä etelään öö 11.11 ja vauvan pitää olla silloin jo maailmassa :kieh: :D

Kunhan nyt ei tule samoilla viikoilla kuin edellinen, niin voisi toi imetyskin onnistua paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Niin. Täälläkin on sillä rintamalla ollut niin hiljaista ettei oikein ole masusta juttua irronnut viimeaikoina, kunhan vaan roikkuu mukana ja kasvaa suht sopivaa tahtia. varmaans itten kun loppusuora häämöttää niin alkaa ajatukset enemmän keskittyä tulevaan vauvaan.
Näinpä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
18+0 Olo on. Muuten ois varmaan kivempi olla mutta vauvelin sijainti mahassa on mitä on. Eli se on jäänyt tuonne alemmas ja ei nousekkaan ylemmäs niin kivasti rakkoa painaa jo tässä vaiheessa.
Mullakin kun on vauvan jalat kohdunsuun tienoilla, niin kivasti se sinne aina potkii :$

Eipä ole onneksi suppareita tai muuta ollut.

Mullakin kun on vauvan jalat kohdunsuun tienoilla, niin kivasti se sinne aina potkii :$

Toi jatkuva vessassa ravaaminen on raivostuttavaa. Mites jakselet kahden lapsukaisen kanssa juoksennella vielä? Minä odotan kauhulla kohta alkavaa syksyä ja talvea kun pitää isoine mahoineen pukea mukuloille puvut päälle.

18+0 Olo on. Muuten ois varmaan kivempi olla mutta vauvelin sijainti mahassa on mitä on. Eli se on jäänyt tuonne alemmas ja ei nousekkaan ylemmäs niin kivasti rakkoa painaa jo tässä vaiheessa.
Sama täällä,viikkoja tosin 19+3. Painaa ja potkii rakkoa minkä ehtii ja tuntuu että koko ajan vessahätä :kieh:
muuten väsyttää,närästää ja välillä kauhean paha olo.

:)nm
Alkuperäinen kirjoittaja :)nm:
tällä tänään 18+4, ja pahoinvointi jatkuu...
Mulla oli kahdessa ensimmäisessä raskaudessa pahoinvointia ihan loppuun saakka. :( Oksuttaako sua ihan joka päivä vaan vähän harvemmin nyt noilla viikoilla?
no vähä vaihtelee, välillä on helpompia päiviä, joskus saa juosta aamusin halailee pönttöä. ekassa raskaudessa ei ollut mitään ongelmia pahoinvoinni ka

tällä tänään 18+4, ja pahoinvointi jatkuu...
Mulla oli kahdessa ensimmäisessä raskaudessa pahoinvointia ihan loppuun saakka. :( Oksuttaako sua ihan joka päivä vaan vähän harvemmin nyt noilla viikoilla?
no vähä vaihtelee, välillä on helpompia päiviä, joskus saa juosta aamusin halailee pönttöä. ekassa raskaudessa ei ollut mitään ongelmia pahoinvoinni ka
No onneks ei sentään joka aamu tee mieli halata pönttöä.

Toi jatkuva vessassa ravaaminen on raivostuttavaa. Mites jakselet kahden lapsukaisen kanssa juoksennella vielä? Minä odotan kauhulla kohta alkavaa syksyä ja talvea kun pitää isoine mahoineen pukea mukuloille puvut päälle.
Hyvin muuten, mutta ei pysty kunnolla enää lattioilta noukkimaan tavaroita. Onneksi esikoinen on aina niin kiltti, että antaa äitille sitten sen jutun lattialta :)

S
Alkuperäinen kirjoittaja S:
34+0 eli "maaginen raja" ylitetty: enää ei estellä jos vauva haluaa pihalle tulla. Tosin eipä nyt oo ihan kamalasti suppaillutkaan lähipäivinä.
Kyllä mulla esteltiin synnytystä vielä 35+ viikoilla
Mulle on nyt sairaalassa sanottu että viikon 34 jälkeen eivät enää anna supistuksenestolääkettä. Kaippa tuo riippuu paikasta, vauvan koosta ym.

34+0 eli "maaginen raja" ylitetty: enää ei estellä jos vauva haluaa pihalle tulla. Tosin eipä nyt oo ihan kamalasti suppaillutkaan lähipäivinä.
Kyllä mulla esteltiin synnytystä vielä 35+ viikoilla
Mulle on nyt sairaalassa sanottu että viikon 34 jälkeen eivät enää anna supistuksenestolääkettä. Kaippa tuo riippuu paikasta, vauvan koosta ym.
Vauva kasvoi ihan normaalisti, paikka oli Koks.
Mutta eri sairaaloissa on näköjään eroa käytäntöjen suhteen =)

Mie
4+5. Eli ihan alussa.. Olo välillä ok mutta useimmiten ei,selkää polttaa,alamahassa kiristävä,ahdistava turvonnut tunne,pahoinvointia,väsyttää.. Mihinhän tämä tästä kehittyy kun nyt jo tällaista :/ ja kolmas lapsi tulossa,ja näemmä joka kerta vaikeampaa on.

Nella
39+5, huuu... Ensimmäistä odotan ja KOKS on sairaala. Vointi on hyvä, ei nivus- tai liitoskipuja tms. Hiukan öisin alaselkä/alavatsa jomottelee. Painoa ei ole tullut yhtään (vaikka olin ennen raskautta normaalipainoinen), joten olo on varsin kevyt eikä hellekään haittaa kun ilmalämpöpumppu on pitänyt talon viileänä.

Mona
Mulla 12+6 ja sairaalana KYS! Tänä aamuna meinasin ensimmäisen kerran oksentaa kun olin hampaita pesemässä. Muuten ei ole kuin yököttänyt aamuisin... :) Jospa se olo tästä pikku hiljaa paranisi! :)

Yhteistyössä