29+2 ja olo ihan jees,Paprica heittelee volttia masussa,eikä tahdo asettua pää alaspäin,toivottavasti tekee sen jossain vaiheessa 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Täällä se tehdään vissiin nykyään kaikille,oli ylipainoo tai ei.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:9+3 ja vähän mietityttää onko kohdussa elämää. On nimittäin niin oireeton raskaus. Aiemin näin oireeton oli kun oli keskeytynyt keskenmeno.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:9+3 ja vähän mietityttää onko kohdussa elämää. On nimittäin niin oireeton raskaus. Aiemin näin oireeton oli kun oli keskeytynyt keskenmeno.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Täällä se tehdään vissiin nykyään kaikille,oli ylipainoo tai ei.
Torstaina neuvola ja siellä ultrataan, siellä on siis oma ultra. Kävin mä jo kaksi viikkoa sitten kertaalleen ja kuvaa häiritsi joku varjo. Silti terkka oli näkevinään sydänaanet, ei kumminkaan 100% varmasti. Mutta kun on useampi noita huonosti päättyneitä raskauksia, niin koko ajan pelko persuksissa.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:9+3 ja vähän mietityttää onko kohdussa elämää. On nimittäin niin oireeton raskaus. Aiemin näin oireeton oli kun oli keskeytynyt keskenmeno.
Milloin sulla on ultra?
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Täällä se tehdään vissiin nykyään kaikille,oli ylipainoo tai ei.
Tampereen sisällä riippuu ihan lääkäristä/terkasta. Joku laittaa kaikki sokerirasitukseen, toinen vaan riskiryhmään kuuluvat.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Torstaina neuvola ja siellä ultrataan, siellä on siis oma ultra. Kävin mä jo kaksi viikkoa sitten kertaalleen ja kuvaa häiritsi joku varjo. Silti terkka oli näkevinään sydänaanet, ei kumminkaan 100% varmasti. Mutta kun on useampi noita huonosti päättyneitä raskauksia, niin koko ajan pelko persuksissa.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:9+3 ja vähän mietityttää onko kohdussa elämää. On nimittäin niin oireeton raskaus. Aiemin näin oireeton oli kun oli keskeytynyt keskenmeno.
Milloin sulla on ultra?
:/
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Täällä se tehdään vissiin nykyään kaikille,oli ylipainoo tai ei.
Tampereen sisällä riippuu ihan lääkäristä/terkasta. Joku laittaa kaikki sokerirasitukseen, toinen vaan riskiryhmään kuuluvat.
Mun mielestä on hyvä,että kaikki laitetaan siihen,kun ei se ylipaino pelkästään aiheuta r.diabetesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Torstaina neuvola ja siellä ultrataan, siellä on siis oma ultra. Kävin mä jo kaksi viikkoa sitten kertaalleen ja kuvaa häiritsi joku varjo. Silti terkka oli näkevinään sydänaanet, ei kumminkaan 100% varmasti. Mutta kun on useampi noita huonosti päättyneitä raskauksia, niin koko ajan pelko persuksissa.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:9+3 ja vähän mietityttää onko kohdussa elämää. On nimittäin niin oireeton raskaus. Aiemin näin oireeton oli kun oli keskeytynyt keskenmeno.
Milloin sulla on ultra?
:/
Nyt otat rennosti :hug:
Mulla tämän raskauden aikana ei ollut alussa kuin aivan vähän ällötystä ja muuten olo on ollut ku en oliskaan raskaana =)
Tuut sitten heti kertoo,miten papunen voi,kun oot ultrassa käynyt :hug: