Illan rv-pino ja fiilikset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Duffy:
Bad Virgin, meidän poika kans pällöttää jalat alaspäin :D Tai tossa oikeella sivulla ne nyt taitaa olla, mutta aamulla ku herään, vauva istuu ku tatti jalat alaspäin ja pää vähän navan yläpuolella. Viikkoja mulla 29+3

Neuvola-lääkäri huomas sitten tänään kohdunsuun pehmenneen ja kaulaki oli lyhentyny 0.5cm, alko vähän jänskättämään kuinka käy :/

No, toivotaan että molemmat vauvelit kääntyy ja otahan iisisti niin poika pysyy mahassas vielä viikkoja =)

Luin muuten sellasen vinkin jolla voi edesauttaa tota kääntymistä, että nelinkontin matolle ja pää lattiaan, pylly ylös, näin vauvalla on tilaa kääntyä siellä. Pari kertaa oon koittanu, mut meinaa alkaa supistelemaan niin oon jättäny väliin :D
No, jospa nuo poijjaat tosiaan kääntys ite :)

Alkuperäinen kirjoittaja Hampsteri:
41+0 oikeesti |O
Hiukka alkaa kypsyttää jo tää ODOTUS :headwall: Eikä merkkiäkään, et poitsu haluis jo pois... tai no alaselkää särkeny tänään koko päivän mut oon jo tottunut siihen, et aina kun aattelee, et "joko nyt" niin oireet loppuu.
Tasan viikon päästä vasta ottavat yliaikakäynnille :x
Mulle voisitte sanoa, et kyllä tää joskus syntyy :D

*Ennustaa* syntyy ke-to välisenä yönä :saint:

Minä vuonna :D
Noh, viimeistään kait sit ens viikon alussa. Eikö sillon 42+0 käynnistetä viimestään..?

Bad Virgin, meidän poika kans pällöttää jalat alaspäin :D Tai tossa oikeella sivulla ne nyt taitaa olla, mutta aamulla ku herään, vauva istuu ku tatti jalat alaspäin ja pää vähän navan yläpuolella. Viikkoja mulla 29+3

Neuvola-lääkäri huomas sitten tänään kohdunsuun pehmenneen ja kaulaki oli lyhentyny 0.5cm, alko vähän jänskättämään kuinka käy :/

No, toivotaan että molemmat vauvelit kääntyy ja otahan iisisti niin poika pysyy mahassas vielä viikkoja =)

Luin muuten sellasen vinkin jolla voi edesauttaa tota kääntymistä, että nelinkontin matolle ja pää lattiaan, pylly ylös, näin vauvalla on tilaa kääntyä siellä. Pari kertaa oon koittanu, mut meinaa alkaa supistelemaan niin oon jättäny väliin :D
No, jospa nuo poijjaat tosiaan kääntys ite :)

Ja samoten se yks kikka, että selälleen makaamaan ja jalat ylös, polvet 90asteen kulmassa, sitten joku lämmittämään pikkuvarpaiden ulkosyrjiä. Jotenkin noin se meni.:)

39+3
Olo on hyvä, ei mitään vaivoja tai kolotuksia edelleenkään. Esikoinen syntyi 39+6, niin vähän alkaa jänskättää, että tuleeko pikkuveljensä samoissa ajoissa vai meneekö pitkältikin yli..

31+3, kamala väsymys, supistelee, närästää (niin että ruoka meinaa tulla ylös), peräpukamiin sattuu, ja liitoskivut että iskias vaivaa. tulikohan tossa kaikki mahdolliset vaivat...

mistä te muuten tiedätte miten päin vauva on? itselle tulossa esikoinen, enkä ota noista liikkeistä selvää missä asennossa vaavi kulloinkin on. neuvolla ei ole sanottu aiheesta mitään.

27+1 ja olo ihan ok. mahassa kova myllerrys.

töihin pitäs mennä huomenna eikä yhtään huvita |O pidin jo kaks lepopäivää, eilen ja tänään kun pe ja la työpäivien jälkeen kävi niin mahaan ja jalat särki. Jos huomisen ja torstain jaksais, sitte pitäs pe saada vapaaksi ja sitte alkaaki kolmen viikon vapaa/loma. Kattoo sitten onko sitä vielä työkuntoinen loman jälkeen.

meillä töissä viikonloppuna lääkäri meinas että ois pää alaspäin mutta en mä vaan tiiä. En mä tienny esikoisestakaan. Eniten tuntuu liikkeet tuossa navan korkeudella, nyt illalla tuossa oikealla kylkikaaren alapuolella.

34 taitaa olla. Olo on enemän ku ylikypsä vaikka helteet ei ole meitä hellineet yhtään. |O Leikin tiiliskivillä mieheni kanssa tämän jälkeen :D kananen kynittävänä...

Yhteistyössä