24+4 ja ihan hyvät. Mitäpä tässä.![]()
Saa tänne harmaatkin kirjoitella
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
24+4 ja ihan hyvät. Mitäpä tässä.![]()
Hyvä homma!Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:26+0. Mitäpä tässä, eipä ihmeempiä. Uni ei enää maita, pienokainen liikkuu ja joulua jo kovasti puuhaan. :xmas: Mitäs teet työksesi bad virgin, jos saan kysyä? Toivottavasti pomosi suhtautuu asiaan kivasti! Itse olen erityisäitiysvapaalla kemikaalien tähden. Eräs tuttuni sai lääkäriltä kehotuksen tehdä vain kuusi tuntisia päiviä ennenaikaisten supisten tähden, jotka tulivat seisomatyöstä. Hän mainitsi asiasta pomolle ja seuraavassa työlistassa hänellä oli yhdeksän tuntisia päiviä. Että näin. Eipä siinä sitten muuta voinut kuin jäädä sairaslomalle...
Mä oon tehtaalla töissä,sekin on osin seisovilteen tehtävää työtä ja paljon liikkumista,mut mä teen vajaata viikkoa siellä ja voin aina kieltäytyä töistä,jos siltä tuntuu. =)
Alkuperäinen kirjoittaja kuules päätön:raskausviikkoja ja päiviä se tarkottaa
11+2
11 viikkoa ollu raskaana ja 2 päivää
kun on 11+6 niin sen jälkeen ei tule 11+7 vaan 12+0
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Hyvä homma!Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:26+0. Mitäpä tässä, eipä ihmeempiä. Uni ei enää maita, pienokainen liikkuu ja joulua jo kovasti puuhaan. :xmas: Mitäs teet työksesi bad virgin, jos saan kysyä? Toivottavasti pomosi suhtautuu asiaan kivasti! Itse olen erityisäitiysvapaalla kemikaalien tähden. Eräs tuttuni sai lääkäriltä kehotuksen tehdä vain kuusi tuntisia päiviä ennenaikaisten supisten tähden, jotka tulivat seisomatyöstä. Hän mainitsi asiasta pomolle ja seuraavassa työlistassa hänellä oli yhdeksän tuntisia päiviä. Että näin. Eipä siinä sitten muuta voinut kuin jäädä sairaslomalle...
Mä oon tehtaalla töissä,sekin on osin seisovilteen tehtävää työtä ja paljon liikkumista,mut mä teen vajaata viikkoa siellä ja voin aina kieltäytyä töistä,jos siltä tuntuu. =)Kun pomojakin on niin erilaisia, toiset ymmärtää, toiset ei.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja kuules päätön:raskausviikkoja ja päiviä se tarkottaa
11+2
11 viikkoa ollu raskaana ja 2 päivää
kun on 11+6 niin sen jälkeen ei tule 11+7 vaan 12+0
aina oppii jotain uutta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ai minkä syyn.
nyt vaan tajusin tuon laskennan ...
Mulla on kans kaksi pomoa. Toinen on leppoisa vanha ukko ja toinen on ikäiseni pojankloppi, stressannut itselleen vatsahaavan, kireä kuin viulunkieli. Ei ole vaikea arvata, kummalle ensin menen juttelemaan asioitani...Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Meillä on itse asiassa kaksi pomoa,mä puhun tänään sille toiselle joka sentään kuuntelee mitä alaisella on asiaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:24+6 Ihan ok. Nyt 3 päivää vapaalla kun isompi tyttö on sairaana, perjantai aamuna takasi töihin sitten. Kelalle pitää tänään viiä toi äippäraha lippu kun en oo vieläkään muistnau ja kohta on varmaan jo liian myöhästä.
Ens viikolla on lääkärineuvola ja aih se niin ihana sokerirasitus, eniten huolettaa siinäkii se miten pystyn olemaan ravinnotta 12 tuntia ennen rasitusta.. nimin. nykyään yösyöppö
Mulla kanssa tulossa piakkoin sokerirasitus. Kyllä sitä tulee nälkä kurnimaan varmasti! Alkaakohan siinä heikottamaan? Kun siellä paikan päälläkin täytyy olla ravinnotta niiden testien ottojen välin.Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Ens viikolla on lääkärineuvola ja aih se niin ihana sokerirasitus, eniten huolettaa siinäkii se miten pystyn olemaan ravinnotta 12 tuntia ennen rasitusta.. nimin. nykyään yösyöppö
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Mulla kanssa tulossa piakkoin sokerirasitus. Kyllä sitä tulee nälkä kurnimaan varmasti! Alkaakohan siinä heikottamaan? Kun siellä paikan päälläkin täytyy olla ravinnotta niiden testien ottojen välin.Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Ens viikolla on lääkärineuvola ja aih se niin ihana sokerirasitus, eniten huolettaa siinäkii se miten pystyn olemaan ravinnotta 12 tuntia ennen rasitusta.. nimin. nykyään yösyöppö
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa heippa vielä:Ainii ja mutkula mehän mennää ihan samoissa: mäkin meinasin viiä tänään kelalle tuon äippäjuttuhakemuksen.Mutta miten se nyt jo ois kohta myöhässä? Eikö sitä ehdi hakea vielä 2 kk ennen laskettua-aikaa?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Mulla kanssa tulossa piakkoin sokerirasitus. Kyllä sitä tulee nälkä kurnimaan varmasti! Alkaakohan siinä heikottamaan? Kun siellä paikan päälläkin täytyy olla ravinnotta niiden testien ottojen välin.Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Ens viikolla on lääkärineuvola ja aih se niin ihana sokerirasitus, eniten huolettaa siinäkii se miten pystyn olemaan ravinnotta 12 tuntia ennen rasitusta.. nimin. nykyään yösyöppö
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Mulla on kans kaksi pomoa. Toinen on leppoisa vanha ukko ja toinen on ikäiseni pojankloppi, stressannut itselleen vatsahaavan, kireä kuin viulunkieli. Ei ole vaikea arvata, kummalle ensin menen juttelemaan asioitani...Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Meillä on itse asiassa kaksi pomoa,mä puhun tänään sille toiselle joka sentään kuuntelee mitä alaisella on asiaa.
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ai minkä syyn.
nyt vaan tajusin tuon laskennan ...
No vaikka, että oot ollu töissä 12+4 viikkoa![]()
Juu, kelan sivuilta tarkistettua, äitiysraha haetaan viimeistään kahta kuukautta ennen laskettua synnytysaikaa.Alkuperäinen kirjoittaja harmaa heippa vielä:Ainii ja mutkula mehän mennää ihan samoissa: mäkin meinasin viiä tänään kelalle tuon äippäjuttuhakemuksen.Mutta miten se nyt jo ois kohta myöhässä? Eikö sitä ehdi hakea vielä 2 kk ennen laskettua-aikaa?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:Kehtaako sitä edes sanoa :ashamed: Eilen plussasin, nyt rv 4+1. Väsyttää, viluttaa ja nälättää.