Rv 15 eikä mahaa ollenkaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ihmetys"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se riippuu niin monesta asiasta...kohdun asennosta, vauvan koosta ja äidin ruumiinrakenteesta. Omasta mielestäni mulla oli iso maha 18 viikkoa raskaana. Oltiin sukulaisten juhlissa, ylläni oli vartaloa myötäilevä neule. Kukaan ei arvannut että olin olin raskaana! Olen hoikka/normaalivartaloinen. Älä sure siis.. äläkä vertaa muihin

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
[QUOTE="äitee";24668597]Se riippuu niin monesta asiasta...kohdun asennosta, vauvan koosta ja äidin ruumiinrakenteesta. Omasta mielestäni mulla oli iso maha 18 viikkoa raskaana. Oltiin sukulaisten juhlissa, ylläni oli vartaloa myötäilevä neule. Kukaan ei arvannut että olin olin raskaana! Olen hoikka/normaalivartaloinen. Älä sure siis.. äläkä vertaa muihin[/QUOTE]

No ei tuokaan vielä mitään. Mun viidettä raskautta eivät sukulaiset huomanneet edes päivää ennen vauvan syntymää. Ja olen siis ihan normaalivartaloinen, en todellakaan mikään plösö, johon raskausmaha hyvin uppoaisi. Mulle ei vaan koskaan tullut odotusaikoina kunnon mahaa. Lapset olivat syntyessään ihan normaalikokoisia.

Rv 20 vasta saattoi tarkkasilmäinen katsoja ajatella, että olen lihonut... ;) Joten odottele rauhassa, saat kyllä siitä isosta mahasta ihan tarpeeksesi ennen kuin vauva syntyy!!!

näkyy jo nyt. Ja rv 13 menossa. Painoa/turvotusta? tullut niin paljon. Ja normaalipainon alarajoilta lähdettiin, 3-4kg noussut paino:O!. Ruokahalu loppumaton.. ja näin siis kaksi edellistäkin raskautta. Kiloja on tullut 15-20, ja kaikki ja enemmänkin on lähteny synnytyksen jälkeen parissa kuukaudessa.
Mieluummin kyllä ottaisin tuon että 20 viikolla näkyisi vasta, jotenkin ahdistaa että se kysely alkaa jo nyt, vaikka on PIIIITKÄ aika vielä lapsen tuloon.

Yhteistyössä