rv 15 eikä mahaa ole vielä laisinkaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut

Vieras
Onko normaalia, että nyt on menossa rv 15 eikä mun maha ole muuttunut miksikään. En ole hoikka, mutten paksukaan, siltä väliltä. Vielä viikko sitten "tunsin" kohdun kun kyykistyin tai tein jotain muuta vastaavaa, mutta enään ei tunnu ollenkaan. Olenko huolestunut turhaan vai onko voinut käydä jotakin?!

olinpa juuri sanomassa, että rv.20 vast usein alkaa näkyy eka, toka saattaa näkyy aiemmin. Tietty jos on tosi hoikka niin maha tulee nopeemin esiin.

*itse olin tosi laiha kun aloin odottamaan (huom, olin :laugh: ) ja kyllä se masu pömpötti, mutta raskausmahana sitä saatto esitellä siinä rv.17 tienoilla jos oli tiukka paita

..mulla tuli ekasta maha kunnolla esiin vasta pitkälle yli 30+ viikoilla. Rv 34 oltiin häissä eikä sukulaisista kukaan huomannut jotka ei tienneet. Setä tuli mieheltä kysymään että koskas teille tulee perheenlisäystä? Vastattiin vaan että ennemmin kun uskotkaan! :)

Kohtu taaksepäin kallistunut ja vauva jossain niin syvällä lantiossa ettei näkynyt. Ihan normaalipainoinen olen itse ja normi rapiat 3kg vauva lopulta syntyi.

Mulla alkoi eka näkymään vasta joskus rv25! Ja maha olikin tosi pieni loppuun asti (ihan normaalikokoinen vauva kuitenkin). Nämä jälkimmäiset on sitten alkaneet näkymään joskus rv15 tienoilla. Älä ole huolissasi! :)

Harvoin etenkään ensimmäisessä raskaudessa noilla viikoilla vielä mitään näkyy.

Mulla pullahti maha esiin omaan silmään joskus noilla viikoilla, mutta muille ihmisille maha oli näkyvissä varmaan vasta puoli välin tienoilla. Toisilla näkyy vasta reippaasti puolivälin jälkeenkin, riippuu mm. kohdun asennosta.

Joten älä huoli, kyllä se maha sieltä vielä pullahtaa!

odotan neljättä! Selinmakuulla en tunne mitään suurentunutta vaan vatsa on ihan normaalinoloinen niinkuin ennen raskautta. Np-ultrassa olen kuitenkin muutama viikko sitten käynyt ja silloin vielä kaikki niikuin pitikin!!! Voiko se kohtu jotenkin tulla "löysäksi" jos vauveli ei ole enää hengissä?!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
odotan neljättä! Selinmakuulla en tunne mitään suurentunutta vaan vatsa on ihan normaalinoloinen niinkuin ennen raskautta. Np-ultrassa olen kuitenkin muutama viikko sitten käynyt ja silloin vielä kaikki niikuin pitikin!!! Voiko se kohtu jotenkin tulla "löysäksi" jos vauveli ei ole enää hengissä?!

No en kylla olis huolissani. Eihan se vauva viela tuossa vaiheessa ole paljon minkaan kokoinen... 10cm?

No, jos lohduttaa niin minä vitosta odottaessani sain piilotettua mahani tietämättä vielä 2viikkoa ennen laskettua aikaakin ja osa ei tiennyt vauvan synnyttyäkään että olin odottanut.

Yhteistyössä