Toinen raskaus, rv 17+2, eikä liikkeitä tunnu. Pitääkö huolestua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kokemuksia?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kokemuksia?

Vieras
Odotan toista lasta, 18. viikko menossa, eikä liikkeitä tunnu. Istukka on kohdun takaseinässä. Esikoisen kohdalla liikkeet tuntuivat jo hyvin tässä vaiheessa, vaikka etuseinässä ollut istukka vaimensikin. Nyt ei ole tuntunut mitään. Pari viikkoa sitten tuntui jotakin pientä yhtenä iltana, mutta sekin oli niin epämääräistä, etten voi olla varma.

Mitäänhän tässä ei voi tehdä, vaikka kesken olisi mennyt, mutta mietityttää silti. Onko kellään ollut vastaavaa?

Mulla tuntui ekat liikkeet rv 15(odotin kuudetta).Lähempänä rakenneultraa havahduin etten huomannut liikkeitä enää.Tuli sitten ultran aika rv 20+3.Se oli isku vasten kasvoja; pikkuinen
poikamme oli menehtynyt.Seuraavana päivänä menin sitten synnytyksen käynnistykseen.

Viimeksi muokattu:
Mulla on tänään rv 16+6 enkä ole tuntenut liikkeitä vielä ollenkaan. Toista myös odottelen.

Mulla oli maanantaina neuvola, ja ainakin siellä täti sanoi, että kuukauden sisässä jos ei tunnu, voi alkaa ehkä huolestumaan. Mulla siis sydänäänet kuuluivat ihan normaalisti, eli siinä mielessä ei ole huolta.

Neuvolaan minäkin suosittelisin soittamaan, ja tsemppiä odotukseen!

Jos istukka on etuseinässä niin voi mennä vielä kuukausi ennenkuin liikkeet tuntuu, vaikka olisi kymmenes raskaus.
Oman mielen rauhan vuoksi voi toki sydänääniä käydä kuuntelemassa.

Yhteistyössä