Ruskeaa vuotoa kp23??

Kertokaapas viisaammat mistä tämä nyt sitten johtuu: Elikkäs tikutin oviksen kp 14, eli siis 9 päivää sitten ja nyt tänään sitten alkoi sellainen ruskea tuhrutus? Mitään menkkakipuja ei ole ja rinnat on vähän arat. Ikinä ennen ei ole menkat alkaneet noin aikaisin ja kierto yleensä 27-30. Nyt vielä menossa clomikierto, toinen sellainen, clomit otin kp3-7. Viime clomikierrolla alkoi menkat kp 30. Ja raskaustestinkin ehdin jo hätäännyksissäni ottaa, sellainen advance 10. ja negahan siellä tietenkin virnisti.
Ihmetyttää miten vuoto voi alkaa jo 9 päivää oviksesta, tai siis LH huipusta (ovishan on vissiin päivä tuon huipun jälkeen vasta)?
Auttakaa minua, jos jollakin on kokemusta tai tietoa asiasta!! :headwall:
 
clomitar
Mulla joskus clomikierrot olleet kanssa 22 pvän pituisia, ihanne on kuulemma 28 pvää, mutta miksi näin lyhyitä kiertoja ns. oviskierroissa on, on epäselvää ollut mullekkin, epäilen ettei itsellä kuitenkaan follikkeli oo ollut täydellinen tai limis aivan liian ohut ja sen vuoksi vuotanut pois. Niissä muutamassa kierroissa mitä mulla historiassa on minikiertoja clomeilla ollut, ei oo ollut edes sitä seurantaultraa, joten faktaa epäilyilleni en siis ole saanut. Toivottavasti tästä oli apua ja toivottavasti tärppää pian!

t. clomitar
 
Kiitos vastauksestasi. Nyt tuo ruskea vuoto loppunut, toistaiseksi. Varmaan vain menkkoja uumoilee. Mutta on kyllä todella outoa miksi näin aikaisessa vaiheessa alkaa jo vuotaa. Eikä minullakaan ole ollut ultra seurantaa, joten ei tietoa limiksen kunnosta.
 
Kunpa oliskin..mutta luulenpa että kroppa vain sekoilee. Tänään ei ole (vielä) tullut ruskeaa vuotoa. Rinnat on nyt jo melko kipeät, aivan kuin ennen menkkoja, ja mahassa juilii. Joten eiköhän sieltä täti pärähdä taas kohta kylään. Ârsyttää!!!!!
 
Mulla yleensä aina alkaa menkat juuri tuollaisella tuhruvuodolla ja saattaa tulla viikon ajan tosi epäsäännöllisesti. Söin sitten teroja, clomeja tai en niin sama kuvio toistuu...

Vaikeaahan se on mennä sanomaan mitä se sitten toisella tarkoittaa, mutta plussaonnea!!!
 

Yhteistyössä