ruskea vuoto alkuraskaudessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
menkat piti alkaa 19.11 ja eivät alkaneet joten tein raskaustestin ja se oli positiivinen.
kolmatta lasta odotellaan ja tänään tuli yhätkkiä ruskeeta vuotoa (kun menkat alkaisi) mutta eivät ala niin tuli ruskeeta vuotoa alkkareihin.
ei ole koskaan tullut aikaisimmassa raskauksissa..
onko muilla samanlaista ollut?
ei verta ole tullut,semmosta ruskeeta tuhruvuotoa.

[QUOTE="linnu";22581672]ei o ikinä ollu mitään vuotoa,kyl varmaan huolestuisin:([/QUOTE]

no ihmettelen itsekkin kun ei ole koskaan aikaisemmissa raskauksissa tullut ruskeeta vuotoa ..
et mitä kummaa tämä nyt sitten on.
kun ei verta kuitenkaan ole tullu ja se ruskea vuotokin loppui melkein jo.

Mulla on parissa raskaudessa tullut ruskeaa vuotoa siinä vaiheessa, kun kuukautisten piti tulla, kaikki meni hyvin kuitenkin lopuksi.
Sit yksi keskenmenokin on mulla alkanut ruskealla tuhruvuodolla.

[QUOTE="linnu";22581699]mut kyl oon kuullu et voi tulla...[/QUOTE]

alkuraskaudessa on kyllä aika yleisiä. Itellä ei ole kokemusta mutta jos ei kipuja ole tai vuoto muutu veriseksi niin kattele vielä. Vuoto voi tulla kohdunsuulta tai limakalvoilta jotka raskaana ollessa ovat herkemmät

Mulla on tuosta sekä hyvä, että ei niin hyvä kokemus ja molemmat vastaavat vuodot siis alkoivat rv 6+5. Se hyvä istuu sohvalla katselemassa pikku kakkosta ja se huono olikin mennyt kesken :( Mutta siis ite tekisin testin, siinä pitäis olla jo tosi vahva viiva ja jos vuoto jatkuu niin kävisin kyllä oman mielenterveyden takia lääkärissä.

Itselläni on ollut yhdessä raskaudessa noin. Olin rv 10, kun tuli yhtenä päivänä ruskehtavaa vuotoa pariin otteeseen. Soitin äitipolille ja sieltä sanottiin, että tavallista tuo on varsinkin jos just tuolloin pitäsi olla kuukautiset tai on ollut yhdynnässä hiljattain. Veri voi olla peräsin limakalvoiltakin.

Ihan terve ja täysiaikainen 4.6kg vauva meille tuosta syntyi :)

hei.mulla on viikkoja 5+4 nyt ja on tullut rusehtavaa vuotoa aamuisin kun on käynyt vessassa.tämä on jo 3 aamu.mulla on takana 2 keskenmenoo.vuoden sisällä.edelliset alkoi kyllä kirkkaalla vuodoilla ja sitäkin tuli aluksi aamusin mutta sitten alkoi tulee jo päivällä ja lopuksi meni kesken.nyt pelkään että tämäkin menee kesken kun vuotoo tulee...olen paljon lukenut täältä tästä asiasta...en kestäis jos 3 menis kesken.mulla on 4 synnytystä jo mutta haluaisin viellä yhden kun alkaa oleen jo ikääkin.pieni iltatähti olisi tervetullut

Täällä kans menkat myöhässä muutaman päivän, testi positiivinen ja tuhrutteli pari päivää. Nyt ei kummoisia, jännittäen kyllä vessassa käyn. Takana just km ja se tietty kummittelee nyt mielessä...

[QUOTE="vieras";22581678]no ihmettelen itsekkin kun ei ole koskaan aikaisemmissa raskauksissa tullut ruskeeta vuotoa ..
et mitä kummaa tämä nyt sitten on.
kun ei verta kuitenkaan ole tullu ja se ruskea vuotokin loppui melkein jo.[/QUOTE]

Mulla se oli oire tuulimunaraskaudesta. Piti käydä ultran jälkeen naistentautien polilla ottamassa "aborttipillerit" koska ei lähtenyt tulemaan itsestään pois.

Mulla on ollut verenvuotoa joka raskaudessa (4), kirkasta ja ruskeaa. Ja ainoastaan yksi raskaus on johtanut keskenmenoon.
Ruskea veri ei ole vaarallista, se on vanhaa verta. En tuosta vielä huolestuisi :)

Mulla oli kanssa niukkaa vuotoa rusehtavaa ja kirkastakin yhteensä kolmena päivänä just sillon kun menkkojen olis pitäny alkaa. Muutaman kerran tuli oikeen pikkuhousunsuojaan asti ja muuten sellasta paperivuotoa vessassakäynnin yhteydessä paperiin pyyhittäessä. Vuoto kuitenki loppu kaks päivää sitten ja eilen clearbluen digitaalinen testi ainaki näytti raskaana ja viikotkin oikein. Hedelmöittymisestä 2-3viikkoa ja nyt menossa 4+3. Tää on neljäs raskaus ja edellisessä ei ole vuotoa ollu. Huolissani olin sillon mutta nyt huokasin helpotuksesta kun vuotelu kuitenkin loppu.

[QUOTE="vieras";22581661]menkat piti alkaa 19.11 ja eivät alkaneet joten tein raskaustestin ja se oli positiivinen.
kolmatta lasta odotellaan ja tänään tuli yhätkkiä ruskeeta vuotoa (kun menkat alkaisi) mutta eivät ala niin tuli ruskeeta vuotoa alkkareihin.
ei ole koskaan tullut aikaisimmassa raskauksissa..
onko muilla samanlaista ollut?
ei verta ole tullut,semmosta ruskeeta tuhruvuotoa.[/QUOTE]

istukan kiinnittymisestä ? Vai tuplaraskaus missä toinen on irronnut ja aiheuttaa pientä tuhruvuotoa ?

menin eilen lääkäriin vuotoni takia.ultrassa ei näkynyt kun paksu limakalvo jota lääkäri sanoi että on hyvä asia.vuodosta se sanoi että niukkaa.ei pitänyt vaarallisena.lääkäri oli melko varma että raskaus jatkuu ja pyysi 2 viikon päästä tulemaan uudestaan.viikkoja nyt 5+6.olisin toivonut että jotain olisi näkynyt....pieni vuoto jatkuu vielläkin :( mut ei auta kun odottaa.

Yhteistyössä