raskaana vai eikö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Stigma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Stigma

Vieras
Ihmettelen kun ollut alamaha kipeenä,rinnat turvonneet ja vaaleat nännit,itkua ja väsymystä.
ja menkat alkaisi lauantaina,18.4 ja yleensä on alkaneet viikon aikaisemmin,ne on jotenkin sekaisin kahden synnytyksen jäljiltä mutta aina tulleet kuitenkin.
nyt sitten eilen tuli jotain ruskeeta vuotoa ja yöllä verisempää ja aamulla taas ruskeeta.
kuuluuko raskauden alkuoireisiin vuoto?kun ei minulla kummassakaan aikaisemmassa ole tullut mitään vuotoja,ei verisiä,ei ruskeita.
testiä en ole ostanut,ehkäpä ostan jos menkat nyt ei kunnolla ala tulemaan.
toivon kyllä että tulisi koska emme ole raskautta suunnitelleet,ehkäisynä ollut kondomi koska en ole vielä saannut rahaa tarpeeksi säästettyä kierukkaan johon minulla on jo resepti odottamassa :)
joten raskaus ei ole tavallaan mahdollinen,olemme käyttäneet joka kerta kondomia.
ja olin raskaana joulukuussa,ultrassa selvisi kaksoset mutta se meni kesken,sen jälkeen menkat onkin olleet todella sekaisin että onkohan tämä vain sen jälkijuttuja.

yhdet menkat on jo olleet,nekin kesti viikon,usein menkkani kestää sen viikon ja loppuajan tulee ruskeeta vuotoa.

Yhteistyössä