Voinko olla raskaana/onkohan keskenmeno/kohtu tulehtunut??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WompaTiger

Aktiivinen jäsen
05.06.2008
4 305
0
36
Kokeillaan otsikon vaihtoa.. :whistle:

Eilen tuli ruskeeta, klimppistä vuotoa ja nyt punertavaa limaista vuotoa.. kp 29, yleensä menkat alkaa kp 39. Vauvayritystä takana jo 5kk, nyt alkaa yk 6. Mitään menkkaoireita ei ole. Onkohan noi nyt jotkut tosi oudot menkat vai kenties joku tulehdus? Kivut on normaalia laimeammat, että siksi vaikeeta uskoa tulehdukseen.

Joo, ostasin ton väittämän kierron muuttumisesta 29 päiväseks, varsinkin kun olin tuntevinani oviksen kp 14, mutta tuollaista vuotoa ei ole ennen ollut ja mitään menkkaoireita ei ole. Kierto on jopa ennen aina ollut tuon 29 päivää, kunnes vauvayritys alkoi ja sit olikin 59 päivänen kierto ja siittä sit lähti vähentymään, kunnes tasaantu 39. Mutta nyt taas sitten ihan outo kierto. Alan olla epätoivoinen.

niin jos ne on pillereiden lopettamisesta aiheutuvaa häikkää?
tai sitte se on kinnittymisvuotoa? eikös se yleensä tuu päivää pari ennen menkkoja tai siihen aikoihin jos oot tuntenu oviksen kp 14 niin sehän menee justiin :)

seuraa tilannetta ja jos se ei muutu niin testaa :hug:

Minä olin tuossa tilanteessa raskaana mutta se meni kesken. Eli oli tuollaista epämääräistä vuotoa kuukautisten välisen ajan. Menin lääkäriin tuon vuodon takia ja siellä paljastui syyksi raskaus. "Kuukautiset" tuli ihan ajallaan ja raskaus meni siis kesken.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Minä olin tuossa tilanteessa raskaana mutta se meni kesken. Eli oli tuollaista epämääräistä vuotoa kuukautisten välisen ajan. Menin lääkäriin tuon vuodon takia ja siellä paljastui syyksi raskaus. "Kuukautiset" tuli ihan ajallaan ja raskaus meni siis kesken.

Eli siis sulla tuli kunnolla veriset menkat vasta seuraavien menkkojen aikaan? Pitäisikö minun nyt odottaa seuraavia menkkoja sillon kp 39 vai vasta kun tästä tiputtelun alkamisesta on kulunut tuo 39 päivää?

Yhteistyössä