V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä olin hyvä ainekirjoittaja lukiossa. Itse asiassa tuut häiritsemään mun yhtä suurta ainetta. Poistu huutelemasta ja keskeyttelemästä!Kai sä tajuat keskustelevasi täällä lähinnä itsesi kanssa? Kirjoitat 90% tämän ketjun kommenteista.
Hyi, ei ole mitään sellaista. Vähän sellaista napanöyhdän tuoksua kyllä.Pakaravaon paise suomeksi.
Klassinen persenöyhtä! Olet varmasti syönyt jotain kuonaa ja nyt poistat sitä pakaravaon kauttaHyi, ei ole mitään sellaista. Vähän sellaista napanöyhdän tuoksua kyllä.
Joksut lomalla helmikuun, Tsiilalla ei yhtäkään keikkaa helmikuussaEn tiedä.
Ooh Bojan ja Tsiila lähtee Kanarian saarelleJoksut lomalla helmikuun, Tsiilalla ei yhtäkään keikkaa helmikuussa![]()
*DubaihinOoh Bojan ja Tsiila lähtee Kanarian saarelle
No missähän välissä Bojan sitten lomailee Jeren kanssa?*Dubaihin
No tuo nyt ei kauheasti auttanut. Miten se kuona persvaosta poistuisi.Klassinen persenöyhtä! Olet varmasti syönyt jotain kuonaa ja nyt poistat sitä pakaravaon kautta
Ei lomaile. Seikkuli vie voiton. Sen jälkeen voi sit taas laittaa Jeren suuntaan pari kaipauspostausta, ettei pääse faneilta unohtumaan.No missähän välissä Bojan sitten lomailee Jeren kanssa?
Eiköhän kaikki lähde thaikkuihin Dz mukaan lukien.Ei lomaile. Seikkuli vie voiton. Sen jälkeen voi sit taas laittaa Jeren suuntaan pari kaipauspostausta, ettei pääse faneilta unohtumaan.
Enpä usko.Eiköhän kaikki lähde thaikkuihin Dz mukaan lukien.
Minäpä uskon. K ja D on jo esitelty toisilleen.Enpä usko.
Sä voit kirjoittaa sen ficin ja vähän nusutella sille.Minäpä uskon. K ja D on jo esitelty toisilleen.
Missä näkyy? Oletpa innostunut tyhjästä, herranen aika sentään. Olet vinoon kasvanut ihminen.Minäpä uskon. K ja D on jo esitelty toisilleen.
On ne esitelty, mutta mummo tässä tarkoittaa, että lähtisivät lomalle porukallaMissä näkyy? Oletpa innostunut tyhjästä, herranen aika sentään. Olet vinoon kasvanut ihminen.
No mut voihan sitä haaveilla vähän kimppakivastaOn ne esitelty, mutta mummo tässä tarkoittaa, että lähtisivät lomalle porukallaTaas on mummoja vedetty kybällä
![]()
Pimppakivaa naisten kesken se olla pitääNo mut voihan sitä haaveilla vähän kimppakivasta
Mummot vedättää mummoja ja kolmas mummo nauraa tapahtuneelleOn ne esitelty, mutta mummo tässä tarkoittaa, että lähtisivät lomalle porukallaTaas on mummoja vedetty kybällä
![]()
Ei lomaile. Seikkuli vie voiton. Sen jälkeen voi sit taas laittaa Jeren suuntaan pari kaipauspostausta, ettei pääse faneilta unohtumaan.