Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

TERVETULOA KAIKKI LAIHDUTTAVAT VAUVAKUUMEILIJAT





A=aikaraja tavoitteen saavuttamiseksi, LP=lähtöpaino, TP=tavoiteltu pudotus, NP = nykyinen paino, VT= viikon tulos, S=sakkojen määrä euroina

Nimim.IkäALPTPNP1.VTS
SalVe3021.7.201479,55kg79,3kg-200g2
Äiti 744013.7.201475,95kg75,9kg+-0g4
Marlin3022.6.2014836kg80,8kg-200g2
katti_2830.6.201476,84kg78,3kg+1500g6
MiiSa-803430.6.201478,89kg78,8kg0g6
mymosa3198,63-5kg/kk98,6g0g4
PIKKUVIIKINKI337.9.201464kg14kg, 1kg/vko64kg0g0
ruutana3931.8.2014836kg, 500g/vko830g4

[/TR]


Punnitus joka maanantai ja 1.VT on 9.6 . Jos paino pysyy samassa 3 punnituskertaa tai nousee edellisestä kerrasta, niin tulee 2 euron sakkomaksu, jonka jokainen itse maksaa tietyin väliajoin Uusi lasten sairaala 2017 -hankkeen lahjoitustilille (Uusi Lastensairaala 2017 / Uusi Lastensairalaala 2017). Mukaan laihduttamaan voi liittyä pitkin matkaa. Päivityspyynnöt punaisella.
 
Viimeksi muokattu:
Juhuu, täällä ollaan. Ei vielä lomaa kuitenkaan :(

Tuleehan noita repsahduksia, kunhan ei tavaksi ota ;)

Itellä näköjään ei tapahtunut viikossa mitään, mut se onkin hyvä kun on ihan herkutteluksi mennyt. Ostin tosiaan sen smoothie koneen ja ihan herkkua on mansikka banaani smoothie. Tänään tökkäsin mukaan raparperin varren ja ihan hyvä lisä sekin oli. Ja käytän sitä rahkajogurttia. Vielä on tuo makeuttaminen hakusessa. Nyt käytössä joku eryt-alkuisen makeutusaineen ja stevian sekoitus, mutta tarvis ehkä saada joku terveellisempi makeuttaja. Anyone? Steviaa mietin, mut onko siinä "raaka"steviassa vielä paha maku ja saako sitä edes mistään?
 
Moikka,

Mä voisin hypätä tähän ryhmään, ehkä ryhmäpaine auttaisi painonpudotukseenkin ;)
Paino on nyt 83kg ja haluaisin sen olevan enintään 77kg, mutta enemmänkin voisin kyllä pudottaa. Ikää minulla on 39v. Olen käynyt aina välillä 77 kg:ssä, mutta aina se paino on sitten hilannut takaisin ylös, kyllä on masentavaa :( Kunhan nyt lähtisi 500g viikossa niin olisin onnellinen ja tavoite nyt sitten tuo 77kg. Mies on kyllä pakottanut minut lenkkeilemään kanssaan, mikä on varsin loistavaa ja maha on sen myötä alkanut pienenemään. Nyt parin viikon lenkkeilyn jälkeen juoksin viimeksi 5,5kg ja siitä tuli kyllä tolkuttoman hyvä mieli, enpä olisi uskonut että pystyn yhtäsoittoa juoksemaan tuollaista matkaa edes. Nyt on toinen jalka tosin alkanut kiukuttelemaan, joten pitää toivoa että pystyn vielä jatkamaan lenkkeilyä.
 
Tervetuloa ruutana ketjuun. Kyllähän tässä yritetään, mutta ihan aina ei vaan tahdo saada sitä painoa alespäin, varsinkin kun on kaikenmaailman hormonihoitoja välillä, jotka väkisten tuo kiloja lisää.:p

Enemmän itelle tää on ollut sellanen tsemppiketju siihen, että ei oo paino noussut, vaan pysynyt jotenkin "ruodussa". Mutta olis se kiva saada se alun vauhti takaisin päälle... nopeasti meni alle 75, mutta sitten alko tulla jos jonkunnäköstä juhlaa, lähes joka viikonloppu. Ja kun itsehillintä on tasan nolla niin...... :headwall:

Onhan sulla sitten jonkunnäköinen peruskunto kohdallaan jos noinkin pitkän matkan jaksat juosta yhtäsoittoa :) Lisään sut listoille. Täällä on vähän hiljentynyt kun kesä on koittanut.
 
Tervetuloa uusille!:)

Unohdin eilen aamulla käydä vaa'alla, kun töissä piti olla jo 7.15! Mut tänään vaaka näytti 79,3kg, eli -200g. On se vähemmän ku viime viikolla!:D

Hulluks meinaan tulla, kun menkat jo viikon myöhässä, mut testit näyttää aina vaan negaa!:( Ei oo tainnut ovulaatiota sit tässä kierrossa olla ollenkaan. Niitä kiertoja kai saattaa olla noin yks vuodessa! Tulis nyt ne menkat sit edes, ni pääsis yrittää uudelleen!
 
Onko kesä tehny tehtävänsä kun ketju hiljentyny kokonaan? Ite oon käyny kyllä lukemassa mutta en oo omia tietoja jaksanu päivittää. Päivittelin joku viikko sitten painoksi 80.8, vaan sitä ei listoille laitettu enkä sitten jaksanu seuraavan viikon tulosta ilmottaa. Viime viikolla oltiin reissussa, joten en sitten käyny puntarilla ollenkaan. Tänään paino oli 80.2. Eli hissukseen putoaa. Mulle vois siis laittaa vaikka tuon -600g pudotukseksi. Tavoitteeseen en siis pääse, mutta ei haittaa. Paino on kuitenkin laskusuunnassa :)
 
-300g voi päivittää mulle. Suunta ainakin oikea.

Aika hiljaiseksi tosiaan on käynyt tämä ketju. :/ Moni on jäänyt pois ja osa lähtenyt jo odottajien puolelle. Taidan kohta olla ainoana täällä kilojeni kanssa... :D
 
Jo on hiljasta tosiaan!:) Tänään pelotti mennä vaa'alle, kun viikonloppuna sorruin ihan huolella syömään suklaata ja pizzaa! Mut se taiski vaan kiihdyttää aineenvaihduntaa, kun vaaka näytti 76,8kg!:) Eli -2500g!
 
TERVETULOA KAIKKI LAIHDUTTAVAT VAUVAKUUMEILIJAT





A=aikaraja tavoitteen saavuttamiseksi, LP=lähtöpaino, TP=tavoiteltu pudotus, NP = nykyinen paino, VT= viikon tulos, S=sakkojen määrä euroina

Nimim.IkäALPTPNPvko 24S
SalVe3021.7.201479,55kg76,8 kg-2500g2
Äiti 744013.7.201475,95kg75,8kg-100g4
Marlin3022.6.2014836kg80,2kg-600g2
katti_2830.6.201476,81,8kg78kg-300g6
MiiSa-803430.6.201478,89kg78,8kg0g6
mymosa3198,63-5kg/kk98,6g0g4
PIKKUVIIKINKI337.9.201464kg14kg, 1kg/vko64kg0g0
ruutana3931.8.2014836kg, 500g/vko82,5-500g4

[/TR]


Punnitus joka maanantai ja 1.VT on 9.6 . Jos paino pysyy samassa 3 punnituskertaa tai nousee edellisestä kerrasta, niin tulee 2 euron sakkomaksu, jonka jokainen itse maksaa tietyin väliajoin Uusi lasten sairaala 2017 -hankkeen lahjoitustilille (Uusi Lastensairaala 2017 / Uusi Lastensairalaala 2017). Mukaan laihduttamaan voi liittyä pitkin matkaa. Päivityspyynnöt punaisella.
 
Viimeksi muokattu:
Heipat. Itse oon ollut hiljaa kun ei oikein ole inspistä ollut laihdutukseen (-100g). Kovasti plussia tulee, vaan ei itelle. Lisäksi on taas joka viikonloppu jotain kissanristiäisiä missä ei pysty olemaan napostelematta mitään. Grillauskeleistä ei oo tietoakaan ja banaanit loppuu alta aikayksikön kotona, kun mieskin on keksinyt tän mun uuden smoothiekoneen.... No joo, pitäs lopettaa täällä itsesäälissä rypeminen ja ottaa taas niskalenkki kaikesta =)
 
Mä keräsin kaikki kilot takaisin kun lopetin täällä ketjussa! Yyh. Jotenkin sitä silti enemmän seuras mitä voi syödä, kun tiesi, että piti tänne tulla merkkailemaan painoja.

Ja tosiaan, plussia tulee.. Eipä ole haikara tänne liidellyt.

Ja äiti seiskanelonen: ai että tuo ottaa päähän kun yrittää itse syödä terveellisesti ja ostaa siksi juur vaikka banaania. Ni kappas. Kaikki on menny ja jäljellä sit jotain just sellaista mitä ei pitäisi syödä..
 
  • Tykkää
Reactions: Äiti seiskanelonen
SalVe oot ihan uskomaton! Miten saatkin viikko toisensa jälkeen niin hienoja tuloksia! :) Sun innoittamana taidan tänään lähteä hölkkäilemään parin viikon tauon jälkeen...

Äiti seiskanelonen älä luovuta, toivottavasti saisitte plussan jo ihan pian! Täälläkin uuteen kiertoon päädyttiin ja nyt koitan käyttää ajan hyväksi kiloja karistaen. Saa nähdä montako "lisäaikaa" tässä vielä täytyy ottaa vastaan... Ja -100g on pudotusta sekin! :)

Mä en kyllä tule pääsemään tän kuun tavoitteeseen, kun oon vieläki yli lähtöpainon. :ashamed: Nöyrin mielin pyydän muuttamaan tavoitteeni siihen 75 kiloon mitä tavoittelin jo viime kuussa... Siihen on vielä pieni mahdollisuus.

muoks. Nyt Merope äkkiä takaisin tänne! ;) Mua ainakin keljuttaa aina tänne ilmotella lihomiseni, se lienee yksi syy miksen ole vielä ihan täysin repsahtanut...
 
Viimeksi muokattu:
Moikka, Olen ollut reissussa joten en ole tänne päässyt kertomaan lukemia, mutta hyvältä sinänsä näyttää, eli maanantaina paino oli 82,5kg. Ensi maanantai pelottaa enemmän. Olen kyllä lenkkeillyt mutta myös syönyt kuin pieni sika.

Reissussa oli kyllä se hyvä puoli että keräsin mukaani kaikenlaisia terveen elämän oppaita vanhempieni kirjahyllystä. Lisäksi näin lapsuudenystävääni, jonka kanssa aina olitiin aika samankokoisia, mutta nyt tämä lapsuudenystäväni painaa ainakin 20kg vähemmän kuin minä, sanoi olevansa elämänsä kunnossa. Täytyy sanoa, että tuosta on hyvä kerätä itselleenkin hiukan motivaatiota, ystäväni näytti nimittäin NIIN HYVÄLTÄ! Itseni tunsin todella plösöksi hänen rinnallaan. Pakko se on lisätä nyt vaan lenkkeilyä ja miettiä vielä tarkemmin mitä suuhunsa laittaa.
 
Oon totaalisen rakastunu juoksemiseen! Ennen vihasin sitä yli kaiken. Oon nyt alkuvuoden käyny reippailla tunnin kävelylenkeillä suht säännöllisesti, ja nyt noin kuukauden ajan juossu enempi ja vähempi. Tänään tai siis itseasiassa jo eilenkin sitten juoksin 5km yhteen menoon. Aikasemmin oon kävelly välissä muutaman minuutin. Jospa sitä ens kesänä jaksas sen puolikkaan vetää ;)

Mitenkäs muilla? Mikä on teidän se the laji? Mukavaa juhannusta kaikille! Vaikka kelit kyllä ois voinu olla pikkusen paremmat : /
 
Marlin hienoa että oot löytäny mieleisen lajin! :) Mä ite kans ihastuin tuohon juoksenteluun tänä keväänä. Lähdin siis ihan nollasta, tyyliin parin minuutin juoksupätkistä. En oo koskaan tykänny juosta mut nyt ajattelin et alotan, jos se vauhdittais painon putoomista. No sit kun pikkuhiljaa matkat piteni, huomasin et hei, voitin taas itseni ja jaksoin minuutin kauemmin kuin viime kerralla, ja se tuntuikin aikaa hyvältä. :) Nyt pystyn hölkkäilemään kolmen kilsan matkan, ja se tuntuu ihmeelliseltä! Minä, joka en aiemmin pystynyt juoksemaan cooperia kokonaan (edes painaessani sen 55kg)... Salaa haaveilen johonkin juoksutapahtumaan osallistumisesta, ehkä ensi kesänä. ;)

Aamupaino tänään 76,5kg. Jee!
 
Hei!
Mahtuuko mukaan? :) Painoa tällä hetkellä 83,7 kg ja BMI siis 29,4. Tavoite on 75 kg. Eli pudotusta siis olisi tarkoitus tapahtua 8,7 kg ja aikaa 9 viikkoa (24.8. mennessä). Eli tarkoitus olisi tosiaan saada 1 kg per viikko pois.

Suurin motivaatio on elokuun lopussa alkavat hedelmöityshoidot (IVF kun inseminaatiot eivät onnistuneet). Klinikalla näyttivät karua tilastoa ylipainoisten ja normaalipainoisten onnistumisprosenteissa. Kiinnittyminen ja kaksi ensimmäistä alkion elinviikkoa ovat paljon hankalampia jos painoa on liikaa. Tietysti olisi kiva olla myös hieman paremmassa painossa ennen mahdollista alkavaa raskautta.

Ikää on 29 vuotta ja esikoinen on tavoitteena. Yritystä ollut noin 2 vuotta.
 
Tervetuloa espare! Lisään sut kyllä mielelläni listoille. Onhan se totta, että aina se normipaino on parempi tie raskautumiselle kuin ylipaino. Taitaisin itsekin havahtua, jos oikein konkreettisesti prosenttilukuja näytettäis. Löytyisköhän netistä noita :|

Hienoa katti_. Mahtavaa että ootte Marlinin kanssa löytäneet iloa tuosta niin kiistellystä juoksemisesta. Itseltä on ihan kokonaan jäänyt nyt väliin :( Aina katsoan ihaillen niitä, jotka kertoo juoksevansa puolimaratoneja.... tai käyvät edes likkojen lenkillä.

joo, olis kyllä syytä vähän juoksennella. Olen ihan lähtöpisteissä, 76,7 aamulla mittarissa. Ja veetyttää kun normi tiputteluvuoto ennen menkkoja on taaskin alkanut. Missä ketussa on se kesä jota on pitkän talven odottanut, argggggg?!?!?!?
 
TERVETULOA KAIKKI LAIHDUTTAVAT VAUVAKUUMEILIJAT





A=aikaraja tavoitteen saavuttamiseksi, LP=lähtöpaino, TP=tavoiteltu pudotus, NP = nykyinen paino, VT= viikon tulos, S=sakkojen määrä euroina

Nimim.IkäALPTPNPvko 25S
SalVe3021.7.201479,55kg80,5 kg+3700g4
Äiti 744013.7.201475,95kg76,7kg+900g6
Marlin301.9.201479,85kg79,8kg-400g2
katti_2830.6.201476,81,8kg76,5kg-1500g6
MiiSa-803430.6.201478,89kg78,8kg0g6
mymosa3198,63-5kg/kk98,6g0g4
PIKKUVIIKINKI337.9.201464kg14kg, 1kg/vko64kg0g0
ruutana3931.8.2014836kg, 500g/vko83,5+1000g2
espera2924.8.201483,78,7kg, 1kg/vko83,70g0
saheanpa??30.9.2014??????0g0

[/TR]


Punnitus joka maanantai ja 1.VT on 9.6 . Jos paino pysyy samassa 3 punnituskertaa tai nousee edellisestä kerrasta, niin tulee 2 euron sakkomaksu, jonka jokainen itse maksaa tietyin väliajoin Uusi lasten sairaala 2017 -hankkeen lahjoitustilille (Uusi Lastensairaala 2017 / Uusi Lastensairalaala 2017). Mukaan laihduttamaan voi liittyä pitkin matkaa. Päivityspyynnöt punaisella.
 
Viimeksi muokattu:
Hei!

Mahtuuko vielä mukaan? Paino nyt noin 76kg tavoitteena olisi 30.9 mennessä tiputtaa 5-6kg. Aloittamaan pääsen vasta 7.7. koska välissä on etelänmatka. toivotaan ettei paino siellä enää nousisi. Olen siis kevään aikana onnistunut pudottamaan noin 2-3kg ja nyt kesälomaillessa ne ovat alkaneet hiipiä takaisin. Lapsi olisi haaveissa ja pillerit lopetin kuun alussa. :)
 
Kirjottelin jo eilen, vaan se viesti hävis jonnekin! Mutta siis, pudotusta 400g. Eli nyt painoa 79.8. Uus tavote on -5kg 1.9 mennessä.

Hienoa katti. Siitä se lähtee :)

Ä74: Kyllä se paino lähtee vielä tippumaan, usko pois. Mulla oli ennen se tapa että jos ei puonnu niin heti löin hanskat tiskiin. Vaan nyt se motivaatio on onneks löytyny. Mullakin meni kaks vuotta että juoksussa pääsin tähän asti. Alotin, sitten sain keskenmenon. Alotin taas ja olin taas raskaana, joka oliki kohdun ulkoinen. Sitten en vaan kerenny työharjottelun takia juokseen ja pian olinki taas raskaana. Nyt kun nuorin on melkein 9kk nii oon taas päässt juokseen.

Uusille tervetuloa. Paljon putoavia kiloja ja plussatuulia. Ja esparelle tsemppiä hoitoihin.
 
  • Tykkää
Reactions: Äiti seiskanelonen
Nyt hävettää kirjottaa tänne. Mut tosiaan juhannuksena lähti ihan lapasesta herkuttelu, tuli syötyä ihan liikaa ja sit lisäks jäätelöä, suklaakakkua ja viiniä parina iltana...tulos maanantaina vaaka näytti 80,5kg!!!:( Mutta tänään jo 79,5kg, et kaiketi suurimmaks osaks nesteitä! Nyt takas ruotuun tosissaan! Olen alkanut noudattaa taas Superdieetin ohjeita ja omaehtoinen fitness-treenaaminen alkanut koukuttaa. Ikinä en vois kuvitellakaan, et mitään kisaamaan alkaisin, mut itseäni ja omaa hyvinvointiani varten kahvakuulailen, käyn salilla ja nyt innostunut myös juoksusta!:)

Yks asia täs on vaan alkanut mietityttää, et kun täs on elämä muuttunut lyhyessä ajassa ihan rapakunnosta parempaan ja painokin pudonnut, et miten se vaikuttaa ovulaatioon. Viime kierto venyi 37päivään ja nyt laskurin mukaan normikierrossa pitäs huomenna olla ovis, mut eipä tullut taaskaan hymynaamaa testiin! Ja sehän tietty lisää stressiä, kun koko ajan kyttää itteään. Oon ajatellut, et syksyllä hakeudun tutkimuksiin, jos sitä ennen ei mitään tapahdu, sano mies siihen mitä tahansa.

Mut se siitä!:) Nyt tästä suunta vaan eteenpäin!:) Tervetuloa uusille ja paljon tsemppiä kaikille!:)
 

Yhteistyössä