ä74: Joku tossa taulukossa mun mieltä sekottaa, kun en osaa laskea noita tuloksia
Jos siinä näkyis tän viikon paino JA se viikkotulos, niin sitten ehkä saisin kupoliin. Oot ihan oikeessa, joku ei täsmännyt mun rivissä. Mun paino on tänään ollut joka tapauksessa 1100g vähemmän kuin ekassa punnituksessa, eli silloin viime viikon punnitukseen on täytynyt tulla
-500g eikä -700g kuten valehtelin. Jotenkin mun on vaikee laskee viikkotulosta, kun en muista sitä edellisen viikon painoa ihan tarkkaan, enkä sitten ynnännyt noita edellisiä muutoksia.
Kannattaaks taulukkoa nyt tän mun sekoilun takia muuttaa - ehkä ei
MUOKS: Ja mä olin jotenkin tulkinnut, että se kokonaissarake on nimenomaan kokonaismuutos eikä vaan pudotus, eli pieleen meni mulla siinäkin
Katti: Samat metodit mullakin eli pyllymyräkän kautta pudotukseen. Sen takia en usko, että tulevan viikon pudotus on enää näin kova.
Meropen psyykkauskikat on kyllä kohallaan!!! Mä kysyn itseltäni aina, että haluanko mä nyt vaan nautiskella/lohduttautua vai haluanko laihtua. Ja kyllä, haluan ennemmin laihtua. Mutta jos on nälkä niin syön, niitä painolle parempia ruokia. Ja otan pienen palan jotain hyvää ennemmin kuin kokonaan kieltäytyisin.
Vappu ei myöskään tuolla logiikalla ole mikään kompastuskivi, koska aina voi valita. Ja jos nyt yhtenä päivänä syö vähän vapaammin, niin se on vaan yksi päivä. Pitää vaan mahduttaa päähänsä se, että kyse on siitä, mitä valitsee arjessa, joka hetki, ei kulhollisesta sipsiä yhtenä iltana. Se ei maata kaada yksinään. Jos niitä poikkeustilanteita antaa itselleen luvan tapahtua joka välissä, niin silloin niistä muodostuu se "normaali". Pitää vaan kehittää itselleen se normaali, jossa ollaan satoi tai paistoi, ja joka saa aikaan kilojen karisemista, ennemmin tai myöhemmin.