Tässä sitten valmiina tämän päivän ruoka:
Ja jälkiruoaksi uunipäärynöitä suklaan ja jäätelön kanssa:
Ja jälkiruoaksi uunipäärynöitä suklaan ja jäätelön kanssa:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko noissa After Eightiä päällä?Ja jälkiruoaksi uunipäärynöitä suklaan ja jäätelön kanssa:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23233245:Onko noissa After Eightiä päällä?
Tässä meidän tän päivän sapuska eli paistettua lohta, pennepastaa sitruunaisessa pecorinokastikkeessa, paistettua sipulia ja paprikaa sekä jälkkäriksi lettuja, mansikoita ja kermavaahtoa.
![]()
![]()
Syytä CandleLightiakiitti vaan, alko tekee mieli lettuja![]()
Joo, tuu tänne vaanAlkuperäinen kirjoittaja Miä;23233403:Tuo sapuskanlaiton lahja, sitä ei miulle jaettu. Keittis, tahdotko uuden perheen? Mummeliisalla on niin iso kööri etten sinne viitti tunkea![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23233486:Joo, tuu tänne vaanParissa vuodessa multa loppuu ruokittavat, joten on pelkästään mukavaa, jos olisi edes yksi.
Puudeli voi ikäänsä nähden hyvin. On itsepäinen kuin mikä eikä enää meinaa kelvata mikään koiranruoka.Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23233513:Mites puudeli voi? Siua ei koskaan päivällä näe niin kysyn tässä jos sopii![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23233538:Puudeli voi ikäänsä nähden hyvin. On itsepäinen kuin mikä eikä enää meinaa kelvata mikään koiranruoka.
Laita vaanAlkuperäinen kirjoittaja Miä;23233587:Keneltä lie perinyt tuon jääräpäisyyden? Saanko laittaa yyveen?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23236712:Tälle päivälle tuorejuusto sekä aamiainen
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23236732:Luomusuolalihaa. Ja sitten toi valkoinen köntti on mun tekemä valkosipuli-ruohosipuli-tuorejuusto.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23236752:Joo, Cittarissa oli erikseen Pajuniemen lihatiski, jossa erilaisia leikkeleitä ja makkaroita. Sieltä löysin tuon suolalihan.
Namsmarinointivaiheen jàlkeen: liha, kasvikset ja liemi erotelu ja nyt menossa tàssà:
Aijaa.com - 7588505.jpg
seuraavaksi yhdistàn sen marinointiliemen ja kypsennàn 2 h
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23236889:NamsNäenkö oikein eli onko tuo sun laakerinlehtesi tuore? Täältä kun saa vain kuivattuna.
Jos tuutte kesälomalla Suomeen, sun pitää ostaa kuivattuja täältä. Mä olin viime keväänä näkevinäni puutarhaliikkeessa laakeripensaan vai onko se nyt pensas vai mikä. Jos tänä vuonnakin on, ostan sellaisen pihalle.on se tuore. itse yritin etsià kuivattuja,mutten lòytànyt
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23236732:Luomusuolalihaa. Ja sitten toi valkoinen köntti on mun tekemä valkosipuli-ruohosipuli-tuorejuusto.