Ruokakuvaketju

[QUOTE="vieras";26308488]retroruoka= kokkaremuusi :D[/QUOTE]

Eikun lenkkimakkara juustolla ja tomaatilla.
Kokkaremuusi on tullut perheeseen (arvostettuna herkkuna) vasta viimevuosina ja tänään oli kyllä tarjolla moneen kertaan maitoon ja voihin vispattua pottua.
Retromeiningillä.

:)

"vieras"
[QUOTE="kokki";26315691]ihania pullia. On niitä saanut hetken pyöritellä. Montako kiloa oli jauhelihaa 3?[/QUOTE]
Eihän noita ole mitenkään pyöritelty vaan puristettu nyrkkiin kasa jauhelihataikinaa ja lätkästy pellille.

Irstas vieras
[QUOTE="vieras";26322944]Eihän noita ole mitenkään pyöritelty vaan puristettu nyrkkiin kasa jauhelihataikinaa ja lätkästy pellille.[/QUOTE]

Joo ja kun väh ntarkemmin katsoo niin ei ole es käsillä puristeltu vaan lusikalla tai jäätelökauhalla lätkästy köntti taikinaa pellille, ja huomaahan tuon että ei ole viitsitty panostaa sitten yhtään kokonaisuuteen kun sipulitkin on puolikkaita ja muut melkein kokonaisia, ainakin nuo suolakurkut.

Joo ja kun väh ntarkemmin katsoo niin ei ole es käsillä puristeltu vaan lusikalla tai jäätelökauhalla lätkästy köntti taikinaa pellille, ja huomaahan tuon että ei ole viitsitty panostaa sitten yhtään kokonaisuuteen kun sipulitkin on puolikkaita ja muut melkein kokonaisia, ainakin nuo suolakurkut.
Eivät sisällä suolakurkkuja.
Ja ovat käsin pyöriteltyjä.
Mutta muuten toki saa ja pitää olla omaa mieltään.

7thHeaven
Voi herranjumala. Mitä vitun väliä silläkin on, ellei noita olis kyhästy laadukkaan ravintolan keittiössä, esteettisiä pullia odottaville asiakkaille.
Mulle jo noista raaoista tulee vaan mieleen äiskän tekemät aurajuustolihapullat/pihvit :p Pitääkin mennä pian taas yökylään sinne!

Alkuperäinen kirjoittaja tä;26334135:
Oliko omamuotti? Sula tai olla ika messevä perce.?
Muotti on valitettavasti tasan kaksi orthexin murokulhoa. Olispa vaan mullakin ton verran percttä, mutta vaikka istumalihakset onkin mun paras puoli, niin mä olen ikävä kyllä joka suunnasta aika olemattoman kokoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vettä janoon;26341067:
Kyl ne on noi mehut sokerilitkui, jos se lekuri ois halunnu teidän vitamiineja saavan, ni ois suositellu ihan tuoreita hedelmiä jonku ananasmehun sijaan.
Valitettavasti mistään hedelmästä ei saa kalsiumia.
Olisikin helppoa jos saisi, koska meillä ainakin ruokaostosketjun mukaan syödään selvästi poikkeuksellisen paljon hedelmiä.

Yhteistyössä