Ruokakuvaketju

[QUOTE="vieras";26529373]huomenna kaikilla on yhtä komeet aamiaiset.
Paistetut munat ja pekonit yms.[/QUOTE]

Ei varmaan...mä en syö noita. Miesväki vain. Tuosta itse join tuon kahvin ja yhden leivän, jossa oli poroa ja naudan paahtopaistia, juustoa ja tomaattia ja kurkkua...eli ei mitään kummempaa.

[QUOTE="vieras";26529379]Ok :) Tulee itselläkin joskus laitettua vähän nätimmin, mutta liian harvoin..[/QUOTE]

Meillä oli pitkään, että ei ollut tuota yhteistä ollenkaan kun olin niin sairas. Mutta nyt on mahdollista järjestää ja meinaan ottaa takaisin menetetyn ajan :D Tulee niin hyvä mieli kun porukka nauttii :D

"Mukamaspipsa"
Katoin vasta ketjun alkupäätä, että saas nähä, mitä kaikkia kuvia vielä löytyy. Ihmettelin kyllä, että innostuin katseleen kuvia ruuasta.. :)

Minäkin joskus leikittelen ruokien ulkonäön kanssa, mutta mun tekeleet kyllä kalpeni noiden Mummeliisan tekeleiden rinnalla...

Perjantaina herkuteltiin naudanpaistilla sekä karitsalla..lohtakin eksyi lautaselle

Lauantaina oli grillijuhlat joten grillimestarilla oli kiire kaikenlaisten herkkujen kanssa

Mun lautaselta löytyi jälleen karitsaa ja nautaa

jälkkäriksi oli kaikenlaista piirakasta sipsiin ja kakusta karkkiin

Tänään vuorossa kaikkea mitä kaapista löytyy eli loppusalaatti sai joukkoon kananmunaa, poroa ja nautaa
perunat paistettiin sipulin ja pekonin kanssa

Omalla lautasella oli vain salaattia ja juustoherkkuja :D

"Vieras"
[QUOTE="muumimamma";26568640]Miten sait päätön tuon vihreän värin? Vai onko siinä vaan hervottomasti limeä?[/QUOTE]

Limen mehusta ja kuoriraasteesta tulee hyytelösokeriin sekoitettuna keltasen vihreetä.
Hyvin hailakka väri.

[QUOTE="hmm";26567959]Mummeliisa, mä jaksan ihmetellä sun energiaasi. Kuinka sä jaksat kaien lisäksi tehdä noin näyttäviä ruokia jne?[/QUOTE]

Sitä jaksaa, mistä nauttii.
Ja sitten taas toisaalta. Silloin kun tuntuu ettei jaksa, niin käymme surutta ulkona syömässä tai ostamme/tilaamme valmista kaikilla "E-vitamiineilla".
Sekin siis auttaa, kun ei ota (kokkaustakaan) turhan vakavasti.

:)

Yhteistyössä