Noh, ruokakuvahan se on netistäkin kopsattu ruoan kuva.Alkuperäinen kirjoittaja minä:hamppari:
Olen tatuoitu jätkä!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23428570:Ihanan näköisiä ruokia taas. Eilen katselin nälkäisenä tätä ketjua eikä ollut aikaa ruveta kokkailemaan, joten pitsamies huolehti meidän eilisen päivällisen:
Tänään syötiin lihakeittoa:
ja jälkkäriksi vadelma-banaanirahkaa:
mà en oikeastaan tiedà. tosta netin kàànnòksestà tuli hammasahven, mutta paperisanakirjasta jotain ihan muuta.Mitä kaloja nuo ovat?
Teetko suolakuoren ihan pelkästä suolasta vai vehnäjauhojen kanssa taikinaksi? Minä olen tehnyt sellaista taikinakuorta muutamaan kertaan ja tulee tosi hyvää.mà en oikeastaan tiedà. tosta netin kàànnòksestà tuli hammasahven, mutta paperisanakirjasta jotain ihan muuta.
Kauanko uunissa ja missä asteessa?hupsati hupa, ihan vain peitàn karkealla suolalla. pitàà olla ihan piilossa. vatsaan àngin yrttejà ja palan sitruunaa.
Aijaa.com - 7762511.jpg
Eikö ole kumma ettei ruoasta tule liian suolaista?Teetko suolakuoren ihan pelkästä suolasta vai vehnäjauhojen kanssa taikinaksi? Minä olen tehnyt sellaista taikinakuorta muutamaan kertaan ja tulee tosi hyvää.
noi oli 200 °C, 45 minKauanko uunissa ja missä asteessa?
on kumma, olisi luullut kuolevan janoon, mutta eiEikö ole kumma ettei ruoasta tule liian suolaista?
Ja olikin sitä Mutta kaupassa kyllä mietin, että eipä sitä 9-10 -vuotiaana mummolassa soutuveneestä kalastellessaan pahemmin osannut ahvenia arvostaa ja monasti ne menivätkin kissalle. Nyt maksavat Cittarissa ihan sikana, tälläkin kertaa 36,90 /kg |OTuo paistettu ahven näytti kovin, kovin herkulliselle...
Lapsena se ahvenen aliarvostus taisi johtua siitä kun se niin hankala perattava.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23458000:Ja olikin sitä Mutta kaupassa kyllä mietin, että eipä sitä 9-10 -vuotiaana mummolassa soutuveneestä kalastellessaan pahemmin osannut ahvenia arvostaa ja monasti ne menivätkin kissalle. Nyt maksavat Cittarissa ihan sikana, tälläkin kertaa 36,90 /kg |O