Ruokakuvaketju

Keittiönoita
[QUOTE="vieras";27070370]Ei ole tullut mieleen käyttää halloumia, saatika kauraa noin. Herkullisen ja terveellisen näköistä![/QUOTE]
Kiitos :) Mulle iski eilen johonkin aivokurkiaisen taakse ajatus vähentää taas lihan syöntiä ja nyt siis syödään ainakin jonkin aikaa kasvisruokia. Tai siis lakto-ovo-vege-ruokia. Sunnuntaisin voisi laittaa lihaa tai kalaa, mutta muina päivinä ei.

Keittiönoita
Tänään päivälliseksi valkoista, keltaista ja violettia kukkakaalia hörytettynä ja valkosipulivoisulalla valeltuna, paistettua pippurihaloumia, härkäpapuja, pestolla ja juustolla kuorrutettu sipulin puolikas sekä tomaattia+kurkkua+salaattia:

• Tykkää
Reactions: erinys
Keittiönoita
[QUOTE="Sirkkeli";27108209]Siis mitä täh? Saaks kaupasta keltaista ja violettia kukkakaalia? Onks ne värjätty jollain, vai luonnostaan tuollaisia? Onko ne eri mauksia kuin valkoinen?[/QUOTE]
Saa. Ne on joku oma lajikkeensa. Violetin kukkakaalin siemeniä olen nähnyt ihan puutarhaliikkeissäkin, tuo keltainen oli mullekin uusi tuttavuus. Maistuvat lähestulkoon samalta kuin valkoinenkin.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27108056:
Tänään päivälliseksi valkoista, keltaista ja violettia kukkakaalia hörytettynä ja valkosipulivoisulalla valeltuna, paistettua pippurihaloumia, härkäpapuja, pestolla ja juustolla kuorrutettu sipulin puolikas sekä tomaattia+kurkkua+salaattia:

oliko Tapanilan kukkakaaleja?

7thHeaven
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27108399:
Saa. Ne on joku oma lajikkeensa. Violetin kukkakaalin siemeniä olen nähnyt ihan puutarhaliikkeissäkin, tuo keltainen oli mullekin uusi tuttavuus. Maistuvat lähestulkoon samalta kuin valkoinenkin.
Oon kyyläilly tota violetti marketissa.. mut jos se maistuu lähes samalta niin uskallan ostaa. Värikkäämpi ruoka, parempi mieli :)

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";27108453]oliko Tapanilan kukkakaaleja?[/QUOTE]
Enhän mä älynnyt katsoa. Samassa läjässä nuo olivat hevi-osastolla valkoisten kukkakaalien kanssa ja samalla hinnalla myös.

[QUOTE="vieras";27094857]Minä teen usein myös sushia. Mutta mitä kaikkea noissa on täytteenä? Näyttävät monipuolisilta[/QUOTE]

Noissa oli graavilohta, wasabia, riisiä, kurkkua, porkkanaa, avokadoa ja ruohosipulia.
Hyviltä maistuivat.

:)

Yhteistyössä