RUOKAHAASTE vko 25

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Spencer Hastings
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mä sitten spämmään näitä näpertelyjäni yksin tänne :D Eipä tässä koko jussina oo muutakaan tekemistä.

Oli ehkä vähän paska aihe, mutta sellasta sattuu :D

Huomenta :D
Ja rakkaalle (itselleni) sydänmunakasta

2s9sv85.jpg

Pekonia, purjoa, paprikaa ja kalamataoliiveja. Auran kebabkastiketta ja ruohosipulia. Tollasta kebabkastiketta pitäiskin opetella tekemään itse.

Nammmmm, lettuja! Onko sulla joku luottotaikinaohje, jolla tulee varmasti hyviä? Mä voisin huomenaamuna tehdä banaanilettuja kans, kun en tiedä tarviiko gluteenittomilla jauhoilla kikkailla letuissa jotain..

• Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
Mä aloitin tekemään banaanilettuja, eli siis nostin banaanit pöydältä toiselle, mutta nyt en jaksakaan jatkaa :D Ehkä nää mun kolme väkertelyä saa nyt riittää. Katson illalla minkä otan itseltäni äänestykseen.

Vielä ehtii mukaan hyvin!

[QUOTE="voivoi";30026154]eiiii, miksei sushi oo äänestyksessä, se ON upea![/QUOTE]

No kun mun mielestä toi hauki on paras kuvana. Sushi on otettu joskus 22 aikaan illalla viimeisillä auringonsäteillä, ja se näyttää mun silmiini jotenkin tunkkaiselta :D Ja mulla ei siis ole tässä nyt mitään kuvanmuokkausohjelmia, ainoastaan kameran asetuksilla mennään.

Yhteistyössä