Ruokahaaste vko 23

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wieruus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Wieruus

Vieras
RUOKAHAASTE vko 23
Tämän viikon aihe on sienet.

Ruokahaasteen säännöt:
* kokkaa ja kuvaa (tekijä saa olla kuka tahansa samassa taloudessa asuva)
* kuva ja resepti sunnuntaina klo 19.45 mennessä
* äänestys alkaa sunnuntaisin n. klo 20 ja kestää
vuorokauden.
* eniten ääniä saanut valitsee uuden raaka-
aineen/aiheen
* nahistelijat eivät pääse äänestykseen
*jos uuden aiheen antanut ei pääse tekemään sunnuntaina äänestystä niin hän ilmoittaa siitä etukäteen ja joku muu tekee äänestyksen

Menneet haasteet

vko 2 kana
vko 3 halpa liha
vko 4 makkara
vko 5 pinaatti
vko 6 pihvi
vko 7 keitto
vko 8 pikkulämpimät
vko 9 oranssi
vko 10 kala
vko 11 ylijääneet ruoka-aineet
vko 12 aamupala
vko 13 maksa
vko 14 herneet/pavut
vko 15 suklaa
vko 16 pääsiäinen
vko 17 grillattu ruoka
vko 18 vappu
vko 19 äitienpäivä
vko 20 eväs/eväät
vko 21 maitorahka
vko 22 peruna

[QUOTE="Minttu";29973069]Väliin jää multakin :( Sienet on aika suppea aihe kun niitä ei monikaan syö ollenkaan.. Mut tosiaan, voittajahan tän aina päättää ja better luck next time ;)[/QUOTE]Sienet eivät oikeastaan ole suppea aihe, niistä saa vaikka ja mitä.

yj0n.jpg
[/URL][/IMG]

Varhaisperuna, paprika, kevätsipuli, porkkana, herkkusieni, kesäkurpitsa, naudanjauheliha, suola, pippuri ja kanttarelli tuorejuusto.

Nääääää ei oo sienikausi :D Tai eikö jotain korvasieniä (?) olet jo, mutta mä uskallan poimia vaan suppiksia ja kanttarelleja. Mutta saattaahan sitä marketissa törmätä johonkin vastustamattomaan satsiin, katsellaan viikon mittaan.

Herkullinen aihe kyllä :p

Kiva aihe, toivottavasti saa uusia ideoita.

Itselle ei kyllä tulisi mieleenikään antaa ääntä säilykesienille, saati osallistua niillä johonkin ruokahaasteeseen.
Hieman edes satsausta haasteeseen, edes hieman, enkä tarkoita säilykepurkin avaamista.

Aattelin vaan, kun kirjoitit asian niin kuin joku varmasti niin tekisi.[/Q

Minkä minä voin sinun ajatuksellesi, ainoa ketä niihin voi vaikuttaa on sinä itse.
Miksi olet aina näissä ruokahaasteissa pätemässä, vaikket itse niihin osallistukaan?
Miksi ei muka saisi osallistua säilykesienillä, eikai se sinun asiasi ole sitä päättää?

Hieno aihe, harmi kun tarvii taas pilata.

Aattelin vaan, kun kirjoitit asian niin kuin joku varmasti niin tekisi.[/Q

Minkä minä voin sinun ajatuksellesi, ainoa ketä niihin voi vaikuttaa on sinä itse.
Miksi olet aina näissä ruokahaasteissa pätemässä, vaikket itse niihin osallistukaan?
Miksi ei muka saisi osallistua säilykesienillä, eikai se sinun asiasi ole sitä päättää?

Hieno aihe, harmi kun tarvii taas pilata.

No jos sä otat tosissaan tuon minun kommentin niin se on sinun ongelma.

Yhteistyössä