T
täh?
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29320292:Never gona happend..
Excuse me?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29320292:Never gona happend..
Nostelen, koska tänään voisi olla se aamu että nappaan kuvan aamupalastani. Tai sitten ei. Katsotaan.
Pitääpä kiittää Aatua hyvistä tortuista. Hyvän mallin on keksinyt.Natsitorttua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29319864:Päivittäkää astiasto tälle vuosituhanelle![]()
No ihmettelen vain tuollaasta vitsiksi naamioitua riidan haastamista. Aiva ku et muka tietääsi, että näis ketjuus on ollu riitoja. Vedithän säki herneet nenään täs ketjus.Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29328659:Hohoijaa mikä määrä herneitä meni akoilla nenään jostai lautasheitosta.
No ihmettelen vain tuollaasta vitsiksi naamioitua riidan haastamista. Aiva ku et muka tietääsi, että näis ketjuus on ollu riitoja. Vedithän säki herneet nenään täs ketjus.
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29328732:Miten se on riidan haastamista jos sanoo, että päivittäkää kasari astiat tälle vuosituhanelle? Kyllä herkästi aletaa täällä riitaa haastamaan jos tota kommenttia pitää riidan haastamisena.
Mun mielestä toi on sama asia kuin sanois jollekki et pitäskö videot päivittää DVD-soittimeen.
Ja todellakin loukkaannun jos mun ruokia aletaa haukkumaan, olen niiden eteen nähnyt vaivaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29328732:Mun mielestä toi on sama asia kuin sanois jollekki et pitäskö videot päivittää DVD-soittimeen.
Mulla muuten on video-dvdyhdistelmä ja edelleen on vhs-kasetit käytös.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29328659:Hohoijaa mikä määrä herneitä meni akoilla nenään jostai lautasheitosta.
Omasta puolesta voin sanoa etten oo vetänyt yhtään mitään minnekään
Oishan tuo pitänyt tietysti vitsiks tajuta..kö?