K
kahvikirahvi
Vieras
Oi nami nami kahvikirahvi mitä herkkuja.Kiva törmätä johonkin uuteen kasvisruokaideaan.
![]()
Oon niin kyllästyny soijarouheeseen eikä pinaattiakaan ollu, niin piti heittää jotain mitä kaapista löytyi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oi nami nami kahvikirahvi mitä herkkuja.Kiva törmätä johonkin uuteen kasvisruokaideaan.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29340614:Kuka ikinä tämän kisan voittaakaan niin ehdotan seuraavan viikon aiheeksi piparkakkutaloa.
Sillähän se tietysti ratkeaisiAlkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29340619:Sitten sulla pitää itellä voittaa niin saattaa laittaa aiheen =)
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29340639:Sillähän se tietysti ratkeaisi
Veikkaan että piparitöllikisaan tulisi hienoja viritelmiä.
Asuukohan tuossa mökissä se kuuluisa Vittulan väki?Heh, mä teen viikonloppuna piparitalonTosiaan, toivon että kuka voittaakaan ottaa sen vuoden viimeiseksi aiheeksi.
Tässä osviittaa, miltä mun mökki mahdollisesti näyttää:
Feissarimokat Kuvakooste, osa 25
Heh, mä teen viikonloppuna piparitalonTosiaan, toivon että kuka voittaakaan ottaa sen vuoden viimeiseksi aiheeksi.
Tässä osviittaa, miltä mun mökki mahdollisesti näyttää:
Feissarimokat Kuvakooste, osa 25
Joo, eli nyt kävi niin että tein eilen ison kasan kinkku-feta-pinaattipasteijoita ja ajattelin, että otan niistä kuvan päivänvalossa.
Mies oli sit mun nukkumaanmenon jälkeen vetässy koko satsin
En tiedä tuleeko tässä enää tehtyä voitaikinasta mitään kun on koulua ja muuta menoa ja sitten alkaakin piparitalon väkertäminen.