Ruokahaaste vko49

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lizbet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aikaisemminkin on ollut yllättäviä äänestysvilkkauksia ruokahaasteessa.
Minun puolesta sama jos joku haluaa äänestää sata kertaa, siitä huolimatta nämä ruokahaasteet on ihan mukavia.

Turha alkaa boikotoimaan. En tiedä onko joku äänestänyt useampaan kertaan ja ketä mutta ei tiedä muutkaan varmasti niin miksi vängätä siitä sitten.

Mäpä tiedän varmasti! Koska äänestin kymmeniä kertoja kilpaa ilmeisesti ainakin 2 muun kanssa. Mutta samaa mieltä että nää on mukavia nää haasteet ja ois kiva että jatkuis jatkossakin, kävi äänestystilanteissa sitten miten tahansa. Itse aion pysytellä poissa äänestyksistä jatkossa, ellen sitten välttämättä tahdo jotakuta KERRAN äänestää :)

[QUOTE="wieras";29290121]Mäpä tiedän varmasti! Koska äänestin kymmeniä kertoja kilpaa ilmeisesti ainakin 2 muun kanssa. Mutta samaa mieltä että nää on mukavia nää haasteet ja ois kiva että jatkuis jatkossakin, kävi äänestystilanteissa sitten miten tahansa. Itse aion pysytellä poissa äänestyksistä jatkossa, ellen sitten välttämättä tahdo jotakuta KERRAN äänestää :)[/QUOTE]
Juuri näin,reilu peli jatkossakin!

ejdgjn.jpg

Lizbetin Lumous

Pohja
50G pipareita
50G digestiveä
50G voita/margariinia
2 korkillista baileysia

täyte
0.5L Vanilja Jädee
0.5 dl baileysia
1 mandariinin mehut

Toiminta ohje.
Murskaa keksit ja sekoita joukkoon sulanut voi
ja pistä baileys perään,painele vuokaan.
Sekoita täytteet tasaiseksi ja kaada kakun päälle.
Pistä pakkaseen vaikka vartiksi.
Nautitaan konjakin tai glögin kanssa ;)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
[QUOTE="Vieras.";29307641]Jäätelö oli aiheena ja se pitää tehdä itse.
Kaupasta ostettu jäätelö ei käy.[/QUOTE]

Tällä logiikalla myöskään jollain edellisellä viikolla ei olisi kelvannut esim. kaupasta ostettu banaani?

Yhteistyössä