RUOKAHAASTE vk. 50

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Professional Griefer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
12898480.t.jpg

Mustaa kahvia ( kuvassa vain puolimukia, kun alottelin nauttimisen leipää tehdessäni)
Maukas näkkäriä puolikas levy, päällä eilen pannulla paistettua lohta ja viola tuorejuustoa.
Kaksi (2) joulutorttua aprikoosi- sitruunarahkatäytteellä. (Lapset teki eilen)
1kpl 800mg Burana
1kpl 1g para-tabs.

Hyvän aiheen valitsin, kun itsellä vaikeuksia osallistua... :D Ei oo oikein tullu nyt aamupaloja syötyä. Ajattelin huomenna pistää pienimuotoisen brunssin pystyyn, niin kuvaan sen sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29328659:
Hohoijaa mikä määrä herneitä meni akoilla nenään jostai lautasheitosta.
No ihmettelen vain tuollaasta vitsiksi naamioitua riidan haastamista. Aiva ku et muka tietääsi, että näis ketjuus on ollu riitoja. Vedithän säki herneet nenään täs ketjus.

Mä en oo varmaan aiemmin sit kunnolla lukenut näitä ruokaketjuja mutta tämän olen lukenut ja täällä on kyllä aikamoinen ilmapiiri kuten riidoista jo puhuttiinkin. Älkää tapelko, mun pannarille tuolla jossain kohdassa tulee paha mieli :stick:

• Tykkää
Reactions: päätön
No ihmettelen vain tuollaasta vitsiksi naamioitua riidan haastamista. Aiva ku et muka tietääsi, että näis ketjuus on ollu riitoja. Vedithän säki herneet nenään täs ketjus.

Miten se on riidan haastamista jos sanoo, että päivittäkää kasari astiat tälle vuosituhanelle? Kyllä herkästi aletaa täällä riitaa haastamaan jos tota kommenttia pitää riidan haastamisena.

Mun mielestä toi on sama asia kuin sanois jollekki et pitäskö videot päivittää DVD-soittimeen.

Ja todellakin loukkaannun jos mun ruokia aletaa haukkumaan, olen niiden eteen nähnyt vaivaa.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29328732:
Miten se on riidan haastamista jos sanoo, että päivittäkää kasari astiat tälle vuosituhanelle? Kyllä herkästi aletaa täällä riitaa haastamaan jos tota kommenttia pitää riidan haastamisena.

Mun mielestä toi on sama asia kuin sanois jollekki et pitäskö videot päivittää DVD-soittimeen.

Ja todellakin loukkaannun jos mun ruokia aletaa haukkumaan, olen niiden eteen nähnyt vaivaa.

oot vaan kateellinen kun sulla ei ole samanlaisia kantikkaita mustia lautasia. :stick:

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29328659:
Hohoijaa mikä määrä herneitä meni akoilla nenään jostai lautasheitosta.

Omasta puolesta voin sanoa etten oo vetänyt yhtään mitään minnekään :)
Oishan tuo pitänyt tietysti vitsiks tajuta..kö?

Otanpa kanssa tähän osaa.
Myönnän että olen kuvannut tämän jo aiemmin mutta samaista syötiin tänä aamuna :p

edit: kyseessä tässä siis rapean mehevä pannukakku ja mansikkahillo :)

Pakko sanoa että ei ehkä mikään edustavin kuvana ( :D ) , mutta tää ois varmasti sellanen mitä mieluiten aamiaiseksi söisin tästä ketjusta tähän saakka tulleista! Pannukakku on niin sairaan hyvää. Naminaminami. Pakko oli kommentoida kun alko tekee mieli pannaria.

PS. Rauhoittukaa... :)

Lämmin tonnikalasalaatti

Y5t4.jpg

Perunat leikataan lohkoiksi ja paistetaan oliiviöljyssä miedolla lämmöllä paistinpannulla kansi kiinni. Välillä heilautellaan perunat ympäri jotteivät palaisi. Maustetaan suolalla ja mustapippurilla, siirretään kulhoon, sekoitetaan tonnikalapalojen kanssa.

Revitään salaatti käsin, siirretään perunoiden päälle. Tomaatti, kurkku, suolakurkkua leikataan ja siirretään salaatin päälle. Keitetyt kananmunat lohkotaan kaiken päälle.

Viimeistellään annos joillain yrteillä esim persilja sopii hyvin perunoiden kanssa ja tilli tonnikalan. Valellaan oliiviöljyä ja balsamiviinietikkaa päälle sekä siroitellaan hieman suolaa päälle.

AINEKSET

Perunaa
Tonnikalaa paloina esim öljyssä
Kurkku
Tomaatti
Suolakurkku
Salaatti esim jäävuori
Kananmuna
Persilja
Tilli
Oliiviöljy
Balsamiviinietikka (voidaan korvata kokonaan tai osittain sitruunamehulla )
Suolaa

Yhteistyössä