Ruoholahti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PusuMies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tarinoita sinä tosiaan osaat kirjoitella, mutta siihen se sitten taitaa jäädäkin :(. Väitit olevasi oikeasti kiinnostunut tutustumaan, mutta eihän se sitten niin ollutkaan - sulle taitaa sittenkin riittää vain tää nettipalstoille kirjoittelu.

Kehuit kauniiksi ja seksikkääksi, mutta en kai sitten ollutkaan sulle riittävän kaunis ja sexy, koska lopetit yhteydenpidon heti kun sun olisi pitänyt antaa itse itsestäsi jotakin, edes kuvaasi et uskaltanut mulle lähettää. Sulla voi olla puku päällä, mutta ei se kyllä takaa sitä, että olisit oikea herrasmies, sillä herrasmies ei kohtele naisia tuolla tavalla...no, olishan se pitänyt älytä jo heti alussa, ettei täältä mitään herrasmiehiä löydy.
Terveisin ""M "" lounais-Suomesta.

tuletko kanssani viestittelemään maililla? tuota seuraavaa kommenttia en kyllä ymmärrä, ilmeisesti joku seurailija. tai tule suomi24, pääset viestittämään suoraan vain mulle?

Jään odottamaan. Tule oikeasti sinne mailiini, elmoemil@yahoo.com. Mulle sopisi kahvitreffit huomenna Ruoholahdessa lounasaikaan, kiinnostaako? Minulla on ehkä myös tapaamispaikka ystävän asunnossa Ruoholahdessa, mitäs sanot? Ei huomenna, mutta jatkossa työpäivän piristystä.

Hei, valitan liian lyhyellä varoituksella.
hmm täytyy miettiä. Katson kyllä aina kun ohitan Ruoholahden näkyisikö sinua... vähän vaikeaa kun en tiedä miltä naytät ;)
ja pukumiehiäkin on pilvin pimein.
harmi, olisi kiva tietää sinusta enemmän. t.satu

Hei satu, kelpaisko 27 v miehen seura? Täällä aluksi? Olen lähellä ruoholahtea töissä! Viereisessä satamassa... Mul ei kyl ole pukua mut ns työasu on uniformu...

Herätelläänkö keskustelut henkiin? Korkokenkien kopina toimistossa saa mielikuvituksen ja hormonit liikkeelle, mutta kuormasta ei syödä, eli seuraanne kaivataan kipeästi...

Yhteistyössä