Ruminta mitä mies on sanonut tahallaan tai vahingossa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikä on ruminta mitä miehesi on sinulle sanonut. Entä onko joku aikaisempi miesystäväsi sanonut jotain todella rumaa. Entäs sitten ihan vieraat?

Minulle ei ole oikeastaan koskaan sanottu mitään todella rumaa. Toki jotain baarissa on tapahtunut kun kännikala yrittänyt lähennellä ja pistänyt stopin, niin sieltä on jotain "vitun huoraa"-tullut. Mutta tuo idioottiporukka onkin erikseen, ei tuosta osaa edes loukkaantua kun tietää miten alhaisella tasolla porukka on.

Eräälle kaverille muuten mies sanoi jotenkin näin: "No et sä mikään Nina Autio ole, mutta olen mä rumempiakin pannut. ". Tämä siis 90-luvulla. Mies ei siis loppupeleissä tarkoittanut edes mitään pahaa, mutta aika kova. Kyseinen nainen on vieläpä erittäin hyvännäköinen. Siihen en ota kantaa, että olisiko Nina Aution tasoinen. Kukapa olisi?
 
humpaton heikki
Tuttu parkettien partaveitsi kertoi itse, että kun humppahelvetissä oli naisten haku, ja joku hänen mielestään turhan vanha nainen tuli hakemaa, niin "viittiks kääntää mun selkäpuolella olevan mummomagneetin pois päältä"

Hän kokeneena tiesi ettei pakkeja kannata antaa, koska joku mieluisa mimmi ehkä näkee pakkien antamisen eikä se tule hakemaan ollenkaan arkuuttaan
 
vierailija
Olet laiska.Justiinsa olin 2 päivää pessyt kämppää,suursiivous,hoitanut lasta samalla,pessyt pyykin,laittanut ruoan myös hänelle.Hän vain makaa sohvalla ja nukkuu ja haukkuu laiskaksi.Itse ei tee MITÄÄN.
 
vierailija
Olet laiska.Justiinsa olin 2 päivää pessyt kämppää,suursiivous,hoitanut lasta samalla,pessyt pyykin,laittanut ruoan myös hänelle.Hän vain makaa sohvalla ja nukkuu ja haukkuu laiskaksi.Itse ei tee MITÄÄN.
Joo, mutta tais kuitenkin käydä töissä. Mä kyl arvostan kotitöitä, mutta kylhän se miehen kotiin tuoma raha sitä areka pyörittää siinä missä kotona oleva äitikin. Sitten on eri jos ite kävit tossa vaiheessa duunissa.
 
vierailija
Joo, mutta tais kuitenkin käydä töissä. Mä kyl arvostan kotitöitä, mutta kylhän se miehen kotiin tuoma raha sitä areka pyörittää siinä missä kotona oleva äitikin. Sitten on eri jos ite kävit tossa vaiheessa duunissa.
Kaikki tajus jo, et toi ei ollu sun mielestä ilkeää, vaan sillä oli "hyvä syy" haukkua laiskaksi. Taidat olla naisia vihaava sinkku.
 

Yhteistyössä