Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saako tässä ketjussa esittää sirkalle kysymyksen?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sama:KIITOS!
Laitoitko muuten jotain öljyä tai lakkaa viimeistelynä?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja sama:KIITOS!
Laitoitko muuten jotain öljyä tai lakkaa viimeistelynä?
Ainiin, joo, en laita mitään lakkoja, mutta valmiiseen laitan ihan kaupasta ostettua kookosrasvaa, elikkäs mähnään sen ihan sormilla siihen päälle ja jätän sen pöydälle imeytymään.
Se muuten tummenee siitä, joten jos haluat pitää sen vaaleana, niin älä sitten pistä rasvaa. Sen saa melkein mustaksi, riippuen montako kertaa sitä rasvaa siihen laittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja sama:KIITOS!
Laitoitko muuten jotain öljyä tai lakkaa viimeistelynä?
Ainiin, joo, en laita mitään lakkoja, mutta valmiiseen laitan ihan kaupasta ostettua kookosrasvaa, elikkäs mähnään sen ihan sormilla siihen päälle ja jätän sen pöydälle imeytymään.
Se muuten tummenee siitä, joten jos haluat pitää sen vaaleana, niin älä sitten pistä rasvaa. Sen saa melkein mustaksi, riippuen montako kertaa sitä rasvaa siihen laittaa.
Kookosrasvaa? Siis jotain voin kaltaistako?