K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Sellanen nuoren ja söpön näköinen, mutta nämä tällaiset aloitukset on ihan typeriä. Ja mä olen typerä kun vastaan, mutta ei kai kukaan nyt voi väittää ettei sirkka olisi viehättävän näköinen!!!
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Blume näytti kauniilta ja ihana lapsi, vaikkei tätä kysytty :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Blume näytti kauniilta ja ihana lapsi, vaikkei tätä kysytty :heart:
Voi kiitos =)
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Blume näytti kauniilta ja ihana lapsi, vaikkei tätä kysytty :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Blume näytti kauniilta ja ihana lapsi, vaikkei tätä kysytty :heart:
No enpä sanoisi niin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Blume näytti kauniilta ja ihana lapsi, vaikkei tätä kysytty :heart:
No enpä sanoisi niin.
No enpä sanoisi niin.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:minen ymmärrä, että ei saa sanoo edes , että joku tietty nikki ei vaan ole omasta mielestään kaunis. ja jos sanookin, niin se on merkki että itte on ku petolinnun perse, niiku joku kauniisti asian esitti.
jos sitä kuviaan laittaa nettiin, ni paree varautua niihin tosi veemäisiinkin kommentteihin vaikkei niitä tarvikaan hyväksyä jne. mutta kun niitä tulee ja sille nyt ei vaan voi mitään.
mutta jos vastaa kysymykseen et XX ei oo minust nätti, ni mitä pahaa siinä on ?
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Blume näytti kauniilta ja ihana lapsi, vaikkei tätä kysytty :heart:
No enpä sanoisi niin.
No eipä ollut yllätys
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja endie:minen ymmärrä, että ei saa sanoo edes , että joku tietty nikki ei vaan ole omasta mielestään kaunis. ja jos sanookin, niin se on merkki että itte on ku petolinnun perse, niiku joku kauniisti asian esitti.
jos sitä kuviaan laittaa nettiin, ni paree varautua niihin tosi veemäisiinkin kommentteihin vaikkei niitä tarvikaan hyväksyä jne. mutta kun niitä tulee ja sille nyt ei vaan voi mitään.
No, Sirkka ei kyllä pyytänyt kommentteja ulkonäöstään.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:minen ymmärrä, että ei saa sanoo edes , että joku tietty nikki ei vaan ole omasta mielestään kaunis. ja jos sanookin, niin se on merkki että itte on ku petolinnun perse, niiku joku kauniisti asian esitti.
Alkuperäinen kirjoittaja öh:Tää on nyt ihan naurettavaa vastata koko ketjuun, mutta siis eihän Sirkkis nyt missään nimessä ainakaan ruma ole. Minusta nätti nuori nainen.
Sitä mä en kyllä rehellisyyden nimissä ymmärrä, että jos joku sanoo olevansa sitä mieltä, että esimerkiksi Sirkkis tai Blume eivät hänestä ole kauniita, niin sitten aletaan heti väittämään, että kyseinen tyyppi on kateellinen tai joku tuulipukusotanorsu!:headwall: Makuja vaan on erilaisia. Mä esimerkiksi pidän Julia Robertsia maailman kauneimpana naisena (olen pitänyt niin kauan kuin muistan) ja joku toinen taas on sitä mieltä, että Julia on ihan karmea. Se taas on ihan toisen keskustelun paikka, että kannattaako ylipäätään kenenkään ulkonäköä arvostella.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:R-sirkka on todella kaunis nainen.
Täällä morkkaa ja valittaa ne naiset, ketkä ovat kateellisia ja eivät jaksa pitää huolta itsestään.