Rukoilijasirkasta (asiallinen)

Miks aina etitään aihetta kiusata Sirkkaa?? :eek: :eek: :eek:

Mulle se o merkki teidän heikkoudesta ja kateudesta ja sitä te ootteki.
Kateellisia, heikkoja ja noloja. Uhg. Olen puhunut ja oikeassa eikä sitä muuta mikään. :flower:


ps niin niin haluan nuoleskellla sirkkaa tällä kommalla joo joo mutta se ei muuta sitä asiaa että oon oikeassa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Miks aina etitään aihetta kiusata Sirkkaa?? :eek: :eek: :eek:

Mulle se o merkki teidän heikkoudesta ja kateudesta ja sitä te ootteki.
Kateellisia, heikkoja ja noloja. Uhg. Olen puhunut ja oikeassa eikä sitä muuta mikään. :flower:
taisit juuri puhua itse sirkkiksestä tossa..

 
Elina
Munkin mielestä Sirkkis on nätti ja kaunis, ei mikään hirmu muodokas, mutta ei tarvitsekaan.

Mutta minua kyllä harmittaa kun hänen sisäinen kauneutensa olis jotenkin kadonnut. Tulee hirmu töksähteleviä ja ehdottomia kommentteja, usein myös muiden mollaamista vaikka sen itse aina kiistääkin..
 
Totuus tulee täältä
Kyllä se Sirkkis itsekin mollaa toisia ja kiesaa pikkuasioista. Eli välttis kyse ei ole kateudesta vaan kaunoista hänen asiattomia kommenttejaan kohtaan.

Ja kuule pikku Dudeskuukkeli mussukka, eivät kaikki halua olla lautoja. Kannattais ymmärtää sekin. Mitään muuta en keksi, mistä arvelisit jonkun palstamuijan olevan hänelle kateellinen.

Musta Sirkassa ei todellakaan ole mitään kadehdittavaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Anteeksi, mutta mä en ottanut sitä aloitusta niin, että sillä olisi yritetty "kiusata", enkä ymmärrä mikä siinä loukkasi. Vaikka menihän se sitten vähän tyhmäksi, se ketju. Puolin ja toisin. :(
Mä en viitannu missään kohtaa aloitukseen..
Tarkotin kaikkea sitä muuta ja senkin viestiketjun ulkopuolella aiemmin tapahtuneita vastaavia. Mun mielestä se likka saa ihan kohtuuttoman paljon paskaa kokoajan päälleen että alkaa jo vituttamaan.
Jossai raja.

 
Siis ketjun alotusviestihän oli ihan asiallinen. Ne loput ois voinu tietty jättää sanomattakin. Mutta voisin kuvitella että ap. olisi pystynyt parempaankin jos heti alkuunsa olisi halunnut Rukoilijasirkkaa jotenkin kiusata?
Olisihan hän voinut kysyä ihan samalla tavalla esim. jostakin jogurtti mainoksen naisesta? Vai oliko asia eri juuri sen takia että mainos kohdistui peräsuolivaivoihin? :eek:

Silti, rumaa nimitellä laudaksi jne.!!!
 
vierailija
sirkka kyllä on osasyyllinen itse siihen, että sitä täällä haukutaan... mutta myönnettäköön että se kyseinen ketju meni aikapäivää sitten mauttomuuksiin. poistettiinko se jo?
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Aamen :flower:

Todella asiatonta aina haukkua toisen ulkonäköä!

nii-in, todella aasiatonta haukkua sitä mainoksen naista.
Se ei ole haukkumista jos toteaa että on itse pienempi :headwall:

EIkä tää aloitus vissiin siihen liity, vaan yleisesti ottaen!
ei oliskaan, jos sen ilmaisi näin korrektisti. mutta sirkan sanakäänteet oli hieman ilkeämmänsävyiset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Mä en viitannu missään kohtaa aloitukseen..
Tarkotin kaikkea sitä muuta ja senkin viestiketjun ulkopuolella aiemmin tapahtuneita vastaavia. Mun mielestä se likka saa ihan kohtuuttoman paljon paskaa kokoajan päälleen että alkaa jo vituttamaan.
Jossai raja.
Ehkä se saa kiksejä siitä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Kyllä täällä haukutaan muitakin,esim.Savanna on ollut aikamoisen ryöpytyksen kohteena,vaan eipähän sille kukaan tee omia puolustusaloituksia.
No empä mä aattele ees että Sirkka paljoa piittais mun puolustusaloituksesta. Halusimpa vaan itte sanoa mitä fiiliksiä herättää. Savannaa en oo pistäny merkille. Ehkä en oo nähny sen kuvaa.
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Anteeksi, mutta mä en ottanut sitä aloitusta niin, että sillä olisi yritetty "kiusata", enkä ymmärrä mikä siinä loukkasi. Vaikka menihän se sitten vähän tyhmäksi, se ketju. Puolin ja toisin. :(
Mä en viitannu missään kohtaa aloitukseen..
Tarkotin kaikkea sitä muuta ja senkin viestiketjun ulkopuolella aiemmin tapahtuneita vastaavia. Mun mielestä se likka saa ihan kohtuuttoman paljon paskaa kokoajan päälleen että alkaa jo vituttamaan.
Jossai raja.
Ok. Mä oon kai pihalla palstan meiningistä, liikaa elämää ja silleen. Eli en ole tietoinen "kiusaamisesta", enkä myöskään sirkan ulkonäöstä. Mä luulen että tuossa ketjussa moni älähti siksi, kun ei tajunnut miksi sirkka loukkaantui vertauksesta. Ja siitähän se sitten lähtee... :( Onhan tämä sellainen isojen lasten hiekkalaatikko. :snotty:
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Kyllä täällä haukutaan muitakin,esim.Savanna on ollut aikamoisen ryöpytyksen kohteena,vaan eipähän sille kukaan tee omia puolustusaloituksia.
No empä mä aattele ees että Sirkka paljoa piittais mun puolustusaloituksesta. Halusimpa vaan itte sanoa mitä fiiliksiä herättää. Savannaa en oo pistäny merkille. Ehkä en oo nähny sen kuvaa.
:D
Niinpä nii...
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Kyllä täällä haukutaan muitakin,esim.Savanna on ollut aikamoisen ryöpytyksen kohteena,vaan eipähän sille kukaan tee omia puolustusaloituksia.
No empä mä aattele ees että Sirkka paljoa piittais mun puolustusaloituksesta. Halusimpa vaan itte sanoa mitä fiiliksiä herättää. Savannaa en oo pistäny merkille. Ehkä en oo nähny sen kuvaa.
:D
Niinpä nii...
Hei sinä säihkyvä seksisilmä oot kans yks. :D
Älä pilaa tätä asiallista ketjua epäasiallistamalla mut läsnäolollasi!

:D :D
 
Oikeassa ja oikeassa.
Tokikin sulla on oikeus omaan mielipiteeseesi, mutta ei se tarkoita sitä että se olisi se ainoa oikea mielipide. :D

Ja mitä tulee sirkkaan, niin ei kannattais laittaa kuviaan esille, jos ei kestä minkäänlaista kritiikkiä. Herne menee vauhdilla nenään heti jos joku sanoo puolikkaankin poikkipuolisen sanan ja kirjotukset alkaa olla sitä luokkaa kans.
 

Yhteistyössä