Meidän nyt 3-vuotiaalla pojalla oli viime talven Hobby Hallista tilattu Rukan puku ja oli kyllä tosi hyvä. Ei kertaakaan kastunut läpi ja lähestulkoon uudenveroisena jäi täksi syksyksi. Tuossahan oli vahvikkeet polvesta alaspäin edessä ja takana pyllystä alaspäin, eikä minkäänlaista kulumisjälkeä puvussa näy. Lämminkin kyllä oli, ei monesti villapukua alle tarvinnut laittaa, ja asutaan Lapissa, jossa pakkasta välillä on reilustikin. Suosittelen Rukan pukuja tämän kokemuksen perusteella!