R
rukka
Vieras
Kattelin kaupassa iloisen keltaista rukan sadeasua ja aattelin, että pitäisköhän sellanen hankkia harmaita loskapäiviä piristämään! Minkälainen se on käyttää? Tajuan kyllä että ei mihinkään juoksulenkille kannata lähteä, mutta onko se ihan toimiva pihassa/puistossa/metsässä? Materiaali tuntui ihan samalta kuin lasten kura-asuissa, eli aika notkeata.