Oliskos aikuisten rukka-sadeasusta kokemusta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rukka

Vieras
Kattelin kaupassa iloisen keltaista rukan sadeasua ja aattelin, että pitäisköhän sellanen hankkia harmaita loskapäiviä piristämään! Minkälainen se on käyttää? Tajuan kyllä että ei mihinkään juoksulenkille kannata lähteä, mutta onko se ihan toimiva pihassa/puistossa/metsässä? Materiaali tuntui ihan samalta kuin lasten kura-asuissa, eli aika notkeata.
 
Mietin noita housua, kun nehän kiristyy kuminauhalla vyötärölle ja sitten neppareilla saappaiden päälle, niin pääseekö siinä ilma mitenkään kiertämään? Kun takkihan sentään vähän tulettuu hihoista ja helmasta, mutta miten nuo housut sitten?
 

Yhteistyössä