Onko kellään tuommosta käytössä lapsilla? Nyt olis ollu tosi edullisesti Luhta haalari, mutta tuntu jotenki kamalan ohuelta se yläosa, että tarkeneeko sillä sit pakkasella ollenkaan??
Sit ne jalkaresorit oli tosi leveät/löysät niin sekin vähän arvelutti ku ennen ollu niin napakat lahkeet.
Sit ne jalkaresorit oli tosi leveät/löysät niin sekin vähän arvelutti ku ennen ollu niin napakat lahkeet.