Instabeibet noin niinku ylipäätään ja case Sara Sieppi vs. Helmileena Nummela

vierailija
No juu, ymmärrän. On kyllä surullista, kun jotkut näyttelijätkin, jotka ennen olivat ihan nättejä ja jopa kauniita, ovat meneet pilaamaan naamansa kaikenmaailman pursotusaineilla. Jotkut ovat ihan hirveän näköisiä! Ja joo samaa mieltä kommentistasi, että tosi monet nuoret naiset näyttävät ihan samanlaisilta nykyään. Ei se mua haittaa, mut ihmettelen, ovat kuin samasta pursottimesta valettu.
Älä peesaa itseäsi. T. Moderaattori
 
vierailija
Ja se pointti....Salmisella ois riittäny muijia joka sormelle valita.
Tapaili Siepin jälkeen Mimosa Willamoa, joka oli silloin teatterijutuissa nouseva tähti.

Mutta tässä casessa näkyy vanha viisaus: mies kuolaa tissipommien perään, mutta ottaa puolisoksi ja lastensa äidiksi tavallisemman.
Vaikka Helmileena ei Putouksessa ollut koomikoista parasta kärkeä, on hänellä syvyyttä, sisältöä ja lämpöä enemmän kuin Saralla. Salmiselta fiksu veto siksikin, koska perheensä on kunnostautunut ihan liikaa suhdekohelluksissa, ja dramaattinen äippä Minna Turunen siinä vielä sekottamassa.

Sara on sarjaa "famous of being famous". Osaamista ei löydy oikein mihinkään suuntaan, no, maskeeraajan hommia yritti joskus.

Toki Salminen saattaa heikkona hetkenään muistella Siepin kurveja. Enkä laittais rahojani edelleenkään likoon miehen uskollisuuden puolesta. Mutta mies teki oikean valinnan.
Haukut miestä, haukkumalla naista, jonka exä haukkumasi mies on?
 
Kas, Echokin innostuu taas postailemaan naisten kuvia. Mikä on tietenkin ihan eri asia kuin minun palstalle laittamani.

Echon liittämä kuva, motiivina kateus/selkäänpuukotus?


Se "raikkaampi" vaihtoehto ;)



Siinä Echo oli kyllä oikeassa, että alamäkeä on Saran ulkonäkö luistanut....





 
vierailija
Kas, Echokin innostuu taas postailemaan naisten kuvia. Mikä on tietenkin ihan eri asia kuin minun palstalle laittamani.

Echon liittämä kuva, motiivina kateus/selkäänpuukotus?

Se "raikkaampi" vaihtoehto


Siinä Echo oli kyllä oikeassa, että alamäkeä on Saran ulkonäkö luistanut....
Mites tuo oma ulkonäkösi? Näytätkö joltain Vin Dieseliltä? Joka sekin varmaan monen mielestä luistanut nuoresta pojasta aina vaan kamalampaan suuntaan.
 
  • Haha
Reactions: Echo
vierailija
Kas, Echokin innostuu taas postailemaan naisten kuvia. Mikä on tietenkin ihan eri asia kuin minun palstalle laittamani.

Echon liittämä kuva, motiivina kateus/selkäänpuukotus?

Se "raikkaampi" vaihtoehto


Siinä Echo oli kyllä oikeassa, että alamäkeä on Saran ulkonäkö luistanut....
oho kerrankin meidän naismaku osuu yhteen toi alempi on kaunis ja aikuisen näköinen. kun yleensä ne sun aasialaiset näyttää niin nuorilta. kiva hymy ja kanis asustekkin :) tykkään paljon.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es ja Echo
Kas, Echokin innostuu taas postailemaan naisten kuvia. Mikä on tietenkin ihan eri asia kuin minun palstalle laittamani.

Echon liittämä kuva, motiivina kateus/selkäänpuukotus?

Se "raikkaampi" vaihtoehto


Siinä Echo oli kyllä oikeassa, että alamäkeä on Saran ulkonäkö luistanut....
KERRANKIN tsaina vei voiton!

Nyt oli tsaina edukseen. Ja kun laitoin tuon v.2011 kuvan Siepistä, niin siinä oli prosentin ripaus tsainaa, ja se teki sitä arvokkuutta.

*pidetään tää laiha sopu enkä laita kuvaa trikooriekaleisesta Hui-Lai-Leesta Shanghain punaisten lyhtyjen alueella*
 
vierailija
Kas, Echokin innostuu taas postailemaan naisten kuvia. Mikä on tietenkin ihan eri asia kuin minun palstalle laittamani.

Echon liittämä kuva, motiivina kateus/selkäänpuukotus?

Se "raikkaampi" vaihtoehto


Siinä Echo oli kyllä oikeassa, että alamäkeä on Saran ulkonäkö luistanut....
Et suinkaan voi edes vihjata Echoa kateelliseksi, selkäänpuukottajasta puhumattakaan? ! Eihän Echo edes ilkeile eikä halveksu ketään. Hänhän vain on viiltävän tarkkanäköinen ja kriittisen analyyttinen. Teflonia ja totuuden torvea.
 
  • Haha
Reactions: m1es
vierailija
Saran yrityksellä on ollu hyvät liikevaihdot ja voittoakin tullut kivasti. Kyllä me Echo ymmärretään että sinua harmittaa kun sinulle ei kukaan maksa kuvistasi mitään. Kokeile vaikka olla onnellinen Saran puolesta?
 
Saran yrityksellä on ollu hyvät liikevaihdot ja voittoakin tullut kivasti. Kyllä me Echo ymmärretään että sinua harmittaa kun sinulle ei kukaan maksa kuvistasi mitään. Kokeile vaikka olla onnellinen Saran puolesta?
Koska en ole luontokuvaaja tai muotikuvaaja tai ole töissä jonkun lehden uutiskuvaajana, niin mun kuvista ei TARTTE kenenkään maksaa mitään.

Ja kateuskortti läjähti. Joka paljastaa yleensä sen heittäjänsä urpouden.

Nykyisin on vallalla myös ajattelu "hei se tienaa paljon, joten se tienaamisen tapa on silloin jees". No mee myymään vaikka p*rsettäsi sitten Anonyymit Runqqu-Reiskat Ry:lle, se on varmasti tuottoisaa hommaa.

Ja kulttuuri rapistuuuuuu.....
 
vierailija
Koska en ole luontokuvaaja tai muotikuvaaja tai ole töissä jonkun lehden uutiskuvaajana, niin mun kuvista ei TARTTE kenenkään maksaa mitään.

Ja kateuskortti läjähti. Joka paljastaa yleensä sen heittäjänsä urpouden.

Nykyisin on vallalla myös ajattelu "hei se tienaa paljon, joten se tienaamisen tapa on silloin jees". No mee myymään vaikka p*rsettäsi sitten Anonyymit Runqqu-Reiskat Ry:lle, se on varmasti tuottoisaa hommaa.

Ja kulttuuri rapistuuuuuu.....
No mikä sua sitten niin paljon ketuttaa? Se että Sara ei miellytä sinun silmää ja että hänen elämäntapansa ei miellytä sinua ja että typerät ihmiset mahdollistaa hänen tienaamisensa turhanpäiväisen sisällön tuottamisella?

Miksi pitää tulla haukkumaan toista tänne? Tuoko se sinun elämääsi jotain sisältöä? Saatko sinä sillä pahaa oloasi purettua? Vai saatko kiksit siitä kun ihmiset tarttuu sinun provoiluihin?
 

Yhteistyössä