Instabeibet noin niinku ylipäätään ja case Sara Sieppi vs. Helmileena Nummela

No on taas kyllä ongelmat ja paheksunnat.
Ei vaan tuo kolmikon keissi on mielenkiintoinen.
Oli miten kaunis nainen tai komea mies tahansa, mutta jos sisältö on hattaraa, niin ei semmoisen kans pysty keskustelemaan oikeesti asioista.
Semmoisen kans on raskasta viettää loppuelämä.

Juu siis Sieppi on arvokas ihminen ja sillä on tunteet. Mutta siihen se syvällisyys jääkin.
Sitä saa mitä tilaa. Älköön itkekö julkisuudessa miksei häntä aina oteta vakavasti.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Täytyy sanoa että olen samaa mieltä, Sara Sieppi vaikuttaa jotenkin tyhjäpäältä, ei ole muuta sisältöä tai tekemistä instassa kun keikistelyt täydessa tällingissä minimekossa shampanjalasi kourassa ja matkustella ja napsia selfieitä. Sisustaa kotiaan rumasti.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Täytyy sanoa että olen samaa mieltä, Sara Sieppi vaikuttaa jotenkin tyhjäpäältä, ei ole muuta sisältöä tai tekemistä instassa kun keikistelyt täydessa tällingissä minimekossa shampanjalasi kourassa ja matkustella ja napsia selfieitä. Sisustaa kotiaan rumasti.
Siitä tulee aikanaan keski-ikäinen Riitta Väisänen nro 2. Ainoalla erotuksella että Riitta oli letkeä ja rento juontaja Kymppitonnissa.

Mutta äijä voi pelastaa sen täydelliseltä tyhjyydeltä.
 
vierailija
Sieppi on julkkistakin julkkiksempi. Pyrkii julkisuuteen, saa rahansa siitä (kun ei muusta saa), pistää elämänsä kateltavaksi - tottakai mulla on oikeus myös sanoa mielipiteeni hänen elämästään.

Mä olen itsekin istunut paljussa jokin alkoholiannos kädessä, työporukalla.
Saisin sellaisia hetkiä kun vaan jaksaisin järkätä, mutta kun ei huvita. Ja saisin instan näyttämään kauniilta, ja jos jaksaisin nähdä sen vaivan kuin Sieppi että ne näyttäis vielä kauniimmalta, niin sitten - mutta en jaksa, en halua.

Mutta emmänyt sillä tyhjänpäiväisellä pskalla instaani täyttäisi. Tai tuomalla tissit tyrkylle liian pienessä trikoomekossa, ja sit saada huomiota uhriutumalla. :eek:
Mitä sitten? Se on hänen työ. Jokainen saa tehdä työkseen just sitä mitä haluaa ja mihin on mahdollisuuksia. Jos hänen työ ja elämä ei miellytä sinua, niin miksi sinun pitää sitä arvostella?

En minäkään haluaisi olla julkkis. Enkä teurastaja, poliitikko, matematiikan opettaja, putkimies tai montaa muutakaan asiaa. Siksi en olekaan, vaan olen jotain muuta. Haluaisinko että kaikki muut eläisivät samalla tavalla kuin minä? En todellakaan.
 
vierailija
Sieppi on julkkistakin julkkiksempi. Pyrkii julkisuuteen, saa rahansa siitä (kun ei muusta saa), pistää elämänsä kateltavaksi - tottakai mulla on oikeus myös sanoa mielipiteeni hänen elämästään.

Mä olen itsekin istunut paljussa jokin alkoholiannos kädessä, työporukalla.
Saisin sellaisia hetkiä kun vaan jaksaisin järkätä, mutta kun ei huvita. Ja saisin instan näyttämään kauniilta, ja jos jaksaisin nähdä sen vaivan kuin Sieppi että ne näyttäis vielä kauniimmalta, niin sitten - mutta en jaksa, en halua.

Mutta emmänyt sillä tyhjänpäiväisellä pskalla instaani täyttäisi. Tai tuomalla tissit tyrkylle liian pienessä trikoomekossa, ja sit saada huomiota uhriutumalla. :eek:
Mitä muuta instagramissa loppupeleissä edes on kuin tyhjänpäiväistä pskaa? Niinku oikeesti. Joku niistäkin sisällöistä silti jotain elämäänsä selkeästi saa kun niitä julkaisee ja katselee. Ihan niinkuin mekin tässä nyt jauhetaan tyhjänpäiväistä pskaa Sara Siepistä. Joku ajattelisi että mitä tyhjäpäitä me ollaan kun jaksetaan kaksplussalla kirjoitella Sara Siepistä.
 
vierailija
Ei kaikkeen päde "antaa ihmisten elää kuten elää." Sieppi saa rahaa, siis rahaa klikkauksista.
Sen elättäjät olemme me, jotka ostamme hänen naamallaan varustetun Iltiksen.

Tietysti kansalaisilla on oikeus sanoa.
Älä osta iltistä jos et halua? Äläkä anna rahaa Siepille jos et halua. Se että Sara Sieppi tienaa rahaa klikkauksista, ei pitäisi olla millään muotoa sinulta pois. Se taas on sinulta, ja sinun ajastasi pois, kun vaivaat tälläisillä asioilla päätäsi. Jos Sieppi on mielestäsi turha niin ei kannata sitten noteerata häntä mitenkään. Jos se aiheuttaa sinussa negatiivisia ajatuksia, niin miksi et sitten keskittyisi mukavampiin asioihin.
 
vierailija
Ei vaan tuo kolmikon keissi on mielenkiintoinen.
Oli miten kaunis nainen tai komea mies tahansa, mutta jos sisältö on hattaraa, niin ei semmoisen kans pysty keskustelemaan oikeesti asioista.
Semmoisen kans on raskasta viettää loppuelämä.

Juu siis Sieppi on arvokas ihminen ja sillä on tunteet. Mutta siihen se syvällisyys jääkin.
Sitä saa mitä tilaa. Älköön itkekö julkisuudessa miksei häntä aina oteta vakavasti.
Kuinka hyvin tunnet Saran? Se että hän ei avaa sinun pällisteltäväksi instagramiin ja iltsikaan kaikkia asioitaan tai päästä sinua pintaa syvemmälle, ei tarkoita sitä että hänestä ei löytyisi mitään muuta kuin "hattaraa".
 
Jahas, perinteiset "miten se on sulta pois" -vastaukset. :) No ei yllättäneet.
-miten se on sulta pois
-vietät iltasi haukkuen, eikö ole muuta elämää (juu on)
-ole hiljaa, pääs kiinni, et saa sanoa sanaakaan pahaa julkkiksesta jonka lärvi on ollu 10 vuotta julkisuudessa ja joka tekee rahaa - vain julkisuudella.

Missä kommentit että olen Saralle, ja koko maailman naisille kateellinen? :unsure: Hei, ne puuttuu!
 
vierailija
Tää oli niin paras kommentti
Echo on omituisin tyyppi mihin olen netin keskustelupalstoilla törmännyt.
Odotan mitä hän suoltaa alkavalla viikolla Päivi Rösänen käräjistä.
En usko, että hänellä on miestä. Katsoo leffaa miehen kanssa ja samaan aikaan on tuntitolkulla tällä palstalla.
Ainut elämä hänellä on tämä palsta.
 
  • Haha
Reactions: Echo
vierailija
Echo on omituisin tyyppi mihin olen netin keskustelupalstoilla törmännyt.
Odotan mitä hän suoltaa alkavalla viikolla Päivi Rösänen käräjistä.
En usko, että hänellä on miestä. Katsoo leffaa miehen kanssa ja samaan aikaan on tuntitolkulla tällä palstalla.
Ainut elämä hänellä on tämä palsta.
Totta turiset. En edes uskalla ajatella, mitä sieltä tulee. Ehkä hän päivystää oikeustalon edessä Raamattu kourassa?

Kyllä mä uskon, että mies on kuitenkin. Jospa on hänelle lempeämpi ja purkaa sitten kiukkunsa ja ärsytyksen aiheensa palstalle :)
 
vierailija
Totta turiset. En edes uskalla ajatella, mitä sieltä tulee. Ehkä hän päivystää oikeustalon edessä Raamattu kourassa?

Kyllä mä uskon, että mies on kuitenkin. Jospa on hänelle lempeämpi ja purkaa sitten kiukkunsa ja ärsytyksen aiheensa palstalle
Toivottavasti mies löytyy. Ei Echosta olisi yh:ksi. Ei hän noilla eväillä pärjäisi yksinhuoltajana.
Jokainen ihminen on kaunis ikään katsomatta. Sara on kotoisin muistaakseni Torniosta. Ei alkuperäiset helsinkiläiset liikaa avaa elämäänsä mediassa.
Luin ip-lehtijutun prinsessa Carolinen elämästä. Nainen on toimittajan mielestä vihdoin oppinut elämään yksin. Juttu on lähes kopio ulkomaisilta sivuilta
Annan pitkäaikaisena lukijana jutussa ei ollut minulle mitään uutta.
Tosin prinsessan äidin sydänkohtauksesta en tiennyt aiemmin.
Juttu toi mieleen paljon muistoja omasta elämästä. Muistelemista Echo ei siedä.
Hän ilmeisesti juttujensa perusteella pysyy ikinuorena.
Tämä palsta on hupipalsta. Järkevää keskustelua täällä ei ole eikä tule olemaan.
 
vierailija
Jahas, perinteiset "miten se on sulta pois" -vastaukset. No ei yllättäneet.
-miten se on sulta pois
-vietät iltasi haukkuen, eikö ole muuta elämää (juu on)
-ole hiljaa, pääs kiinni, et saa sanoa sanaakaan pahaa julkkiksesta jonka lärvi on ollu 10 vuotta julkisuudessa ja joka tekee rahaa - vain julkisuudella.

Missä kommentit että olen Saralle, ja koko maailman naisille kateellinen? Hei, ne puuttuu!
Itsehän jo aloitusriveillä julistit, että ketjusi menee herkästi haukkumiseksi. Onneksi olkoon, onnistuit taas siinä itse. Tosin en ymmärrä, että mikä sua vaivaa.
Jos ja kun sua häiritsee Siepin julkisuus ja hänen rikastuminen sillä, niin älä hyvä ihminen sitten seuraa häntä instassa tai osta lööppilehtiä, kun hänestä on juttua niissä. Mutta tästä puuskahduksestasi saa sellaisen kuvan, että jatkossakin olet kurkkimassa mitä Siepin maailmaan nyt kuuluu. Jotta pääset paheksumaan.
Ihme, ettet paheksu muita julkkiksia, jotka ovat olleet klikattavina ja kääntäneet julkisuutensa tuottoisaksi. Missä on nenännyrpistelysi esim. ex-missi Lola Wallinkoskelle, ex-tangokuningatar Erika Wikmanille sun muille? Insta-julkkiksia ovat ja hyvin tienaavia sielläkin.
Ja miksi sulle on jotenkin niin tärkeää, että me kaikki muut jakaisimme sun kanssa samat mielipiteesi asiasta? Koska kovin loukkaantunut tunnut olevan, kun saat kritiikkiä eikä samanlailla ajattelevia ole hännystelemässä? Siksi asettelet taas minua ei ymmärretä-marttyyrikruunua päähäsi.

Ja kuka tietää, aikansa kun on julkisuudessa ollut, niin voihan käydä niin, että Sieppi sieltä katoaakin. Kuinka sinun sitten käy?
 
vierailija
Toivottavasti mies löytyy. Ei Echosta olisi yh:ksi. Ei hän noilla eväillä pärjäisi yksinhuoltajana.
Jokainen ihminen on kaunis ikään katsomatta. Sara on kotoisin muistaakseni Torniosta. Ei alkuperäiset helsinkiläiset liikaa avaa elämäänsä mediassa.
Luin ip-lehtijutun prinsessa Carolinen elämästä. Nainen on toimittajan mielestä vihdoin oppinut elämään yksin. Juttu on lähes kopio ulkomaisilta sivuilta
Annan pitkäaikaisena lukijana jutussa ei ollut minulle mitään uutta.
Tosin prinsessan äidin sydänkohtauksesta en tiennyt aiemmin.
Juttu toi mieleen paljon muistoja omasta elämästä. Muistelemista Echo ei siedä.
Hän ilmeisesti juttujensa perusteella pysyy ikinuorena.
Tämä palsta on hupipalsta. Järkevää keskustelua täällä ei ole eikä tule olemaan.
Joo ei ole helppo elämä ollut Carolinella. Muistan hyvin, kun miehensä Casiraghi kuoli kilpaveneonnettomuudessa, se oli niin surullista :(
 
vierailija
Ei kaikkeen päde "antaa ihmisten elää kuten elää." Sieppi saa rahaa, siis rahaa klikkauksista.
Sen elättäjät olemme me, jotka ostamme hänen naamallaan varustetun Iltiksen.

Tietysti kansalaisilla on oikeus sanoa.

Eli on Siepin ammatti, josta saa rahaa ja elättää itsensä.
Mielestäni ei ole niitä helpoimpia tapoja saada rahaa, koska myy itsensä julkisuuteen ja kaikenmaailmanechojen haukuttavaksi ja raadeltavaksi.
Pitää osata rajata todella hyvin julkisuusminä ja yksityisminä ettei pää hajoa.

Mistä me tiedämme, onko Sieppi tyhjäpää blondi vai tekeekö tarkoituksella itsestään sellaisen kuvan, jotta ostamme silmät kiiluen iltalehtiän/seuraamme instagramia, olemme kiinnostuneita hänen "melkein oikeasta elämästä"?

Musiikkibisneksessähän on kaikki "tehtyjä paketteja" joka makuun ja tietylle yleisölle. Hyvin tarkkaan mietittyä ja miten saadaa tarpeeksi iso tuotto. Esim. Siepin hiukset pitää olla tietynlaiset ja väriset, on tutkittu mitkä ovat mielyttävimmät tietylle kuluttajaryhmälle jne.
Ei ole mikään luomua, jos sitä joku enää olettaakaan.
 

Yhteistyössä