Romanttisinta, mitä teille on sanottu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja over
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yks mies sano mulle kerran, että "pidän sun kiukunpuuskia haasteena" ja se jäi kyllä lähtemättömästi mieleen. Tuli kiukuttua silloin jonkun verran, kun ei saatu olla yhdessä. Eikä olla tänä päivänäkään, enää edes puheväleissä. Mut en kiukkua aviomiehellekään kyllä.

Yks kivoimmista on kyllä ton miehen toteamus silloin kun tavattiin. "Sinut nähdessäni vain tiesin että nyt kaikki tulee menemään juuri oikein ja hyvin" :heart:

Mulle on jäänyt mieleen kun pelattiin Aliasta ja mies selitti mulle, aloitti sanomalla että "sä oot tälläinen" ja minä kävin kaikki vaimot,äidit ja naiset läpi enkä arvannut. Aika loppui ja oikea vastaus oli Kaunotar. Siinä mies huomaamattaan keräsi kaikki mahdolliset pisteet :)

no ei tämä ehkä kuulosta romanttiselta muille, mutta mulle ikimuistoista ja aina saa mut hymyilemään kun muistan : "You are from Finland??...You came from far away to see an old man!"... ensi kertaa aikuisiälläni tunsin itseni pikkutytöksi...tulipas taas kauhea ikävä *huokaus*

Alkuperäinen kirjoittaja ällösöpöö:
Mulle on jäänyt mieleen kun pelattiin Aliasta ja mies selitti mulle, aloitti sanomalla että "sä oot tälläinen" ja minä kävin kaikki vaimot,äidit ja naiset läpi enkä arvannut. Aika loppui ja oikea vastaus oli Kaunotar. Siinä mies huomaamattaan keräsi kaikki mahdolliset pisteet :)

ah, söpöä
:heart:

Vieras mies tuijotti minua koko metromatkan vastapäiseltä penkiltä ja lopulta tosi nolona ja hämillään kumartui puoleeni ja sanoi "anteeksi kun häiritsen ja teen itsestäni täydellisen idiootin mutta minun oli kerrottava että olet mielestäni kaunein koskaan näkemäni nainen."

Sitten siinä samassa mies nousi pois metrosta enkä ole häntä koskaan enää nähnyt. Se oli kaikkein elokuvamaisin, epätodellisin hetki ikinä.

Mies joskus nuoruusvuosina sävelsi pianolla minulle omistetun kappaleen. Soittelee sitä joskus vieläkin.
Samainen mies myös suhtautui hyvin urheasti yllätysraskauteeni, kun olimme vasta nuori, seurusteleva pari. Hän sanoi että vaikka tulisi vitoset niin hän ei minua jätä ( Pelkäsin sitä silloin )

Poikaystäväni (nyt kyllä ex) lauleskeli aikoinaan Eric Claptonin laulua: Leila/Layla: Leila, you got me on my knees, Leila...ja vaihtoi joka kerta ton Leilan paikalle mun etunimen: Leenan.
Vielä näin vuosien jälkeen muisto lämimittää!!! :)

Romanttisin tilanne tapahtui tänä aamuna. Kello alkoi olla hiukan yli aamuseitsemän, eikä kumpaakaan väsyttänyt, vaikka olimme molemmat valvoneet kokonaisen vuorokauden. Tapailemani mies kertoi tuolloin, ettei ole koskaan aiemmin sanonut r-nominia kenellekään, mutta voisi kuvitella tulevaisuudessa sanovansa sen juuri mulle ilman minkäänlaisia vaikeuksia. Koko juttu saattoi tietysti olla ihan täyttä skeidaa, mutta toimi kyllä minuun.

Mulle sanoi eksä vuosia sitten (oltiin jo vuosia ennen sitä erottu jonkin tyhmän syyn takia) puhelimessa kuiskaten, että "en koskaan lakannut rakastamasta sinua".. se oli varmaan koskettavinta ikinä ;(

"rakastan sinua niin paljon, että jokainen eron hetki repii sieluani".
Olin tuolloin sairaalassa ja sain tavata vain hetken omaisiani, perhettäni (miestäni ja lapsiani).

Yhteistyössä